איך לבחור חברה לניקיון המשרד שלכם

צרו איתנו קשר

תוכן עניינים

ניקיון משרדים

התדמית של המשרד, נוחות העבודה, שביעות הרצון של העובדים וגם הבריאות שלכם ושל העובדים, יושפעו באופן ישיר מרמת הניקיון של המשרד. על כן, הניקיון המשרדי אינו תחום בו תוכלו להקל ראש או למהר להתפשר בו על פחות מהטוב ביותר. אם אתם מחפשים לראשונה חברת ניקיון למשרד או מעוניינים להחליף את חברת הניקיון שמספקת לכם שירות היום – הגעתם למקום הנכון.

איך מאתרים במהרה חברת ניקיון מתאימה?

השלב הראשון לבחירה נכונה יהיה הגדרה מדויקת ככל האפשר של הצרכים והציפיות שלכם. זהו השלב בו אתם קובעים מה אתם מצפים וצריכים לקבל מחברת הניקיון שלכם. רק כאשר תדעו במדויק לאלו שירותי ניקיון אתם זקוקים – תצליחו לאתר חברת ניקיון מתאימה. האפשרות לקבל את כל שירותי הניקיון הדרושים לכם במקום אחד חוסכת לכם לא מעט זמן וכסף. לכן, כדאי להשקיע עוד מאמץ בחיפושים ולוודא שבחרתם נכון.

חברת ניקיון טובה ואמינה תוכלו למצוא באמצעות המלצות של עמיתים, המלצות ברשתות החברתיות והתנסות אישית. כיום כאשר כמעט כל בעל עסק מפעיל דף עסקי ברשתות החברתיות ניתן לאתר בקלות חוות דעת (חיוביות ושליליות) על כל חברה. אם אין לכם אפשרות למצוא המלצות או שאתם מעדיפים לסמוך רק על חוות הדעת שלכם – תוכלו לשוחח עם נציג החברה, להתרשם מהשירות, הרזומה המקצועי, תחומי ההתמחות ורשימת הלקוחות. בתום השיחה תחליטו האם להזמין שירותי ניקיון מהחברה לתקופת התנסות או לא.

בוחרים חברת ניקיון על פי אזורי שירות

על מנת שלא לבזבז זמן ולייעל את התהליך עליכם לחפש מראש חברת ניקיון על פי אזורי שירות. אתם מראש ממקדים את החיפושים בחברות שמספקות שירות באזור בו נמצא המשרד שלכם. לא תרצו למצוא את עצמכם מתלהבים משירותים ומחירים של חברת ניקיון שפועלת בצפון הארץ בעוד המשרד שלכם ממוקם בעיר באר שבע.

באלו שעות מתבצע הניקיון?

קיימות היום חברות שמבצעות עבודות ניקיון משרדים בכל שעות היום על פי אזורי שירות. משמעות הדבר היא שאתם תוכלו לקבוע את עבודות הניקיון לשעות שנוחות לכם. ישנם משרדים שמעדיפים לבצע את עבודות הניקיון בשעות בהן המשרד פעיל בעוד משרדים אחרים בוחרים להזמין את צוות הניקיון בשעות הערב בהן המשרד אינו פעיל.

אם אנכם בטוחים באלו שעות כדאי לבצע אצלכם את הניקיון תוכלו להזמין בשבוע הראשון ניקיון לשעות הבוקר ובשבוע שלאחריו ניקיון לשעות הערב. ההחלטה שלכם לבחור חברה שמבצעת ניקיון משרדים בכל שעות היום מאפשרת את הגמישות. אפשרות נוספת תהיה ביצוע עבודות ניקיון שוטפות במשרד (ניקוי שירותים וחדר אוכל) בשעות הבוקר או הצהריים בעוד עבודות ניקיון מיוחדות: ניקוי שולחנות, שאיבת שטיחים, ניקוי חלונות, פוליש ועוד – לעוד פרטים פנו לחברת ניקיון לבנדר אשר מספקת שירותים אלו. לרוב שירותי הניקיון יתבצעו מחוץ לשעות הפעילות של המשרד.

דגשים חשובים לבחירה חברת ניקיון

ההבדלים בין חברות הניקיון שפועלות באזור השירות שלכם יבואו לידי ביטוי בקריטריונים כמו ניסיון, עבודה בשעות גמישות, ביטוח ושימוש בצוות קבוע. על מנת לבחור נכון עליכם לבחון היטב את שירותי החברה, את המאפיינים שלה ואת שיטות העבודה בכדי לוודא שהיא אכן מתאימה לכם. אל תשכחו לברר מי הוא צוות הניקיון, האם ישנו פיקוח קבוע מטעם החברה, באלו חומרי ניקיון משתמשת החברה, האם חומרי הניקיון והציוד כלולים במחיר ומהן שיטות העבודה.

חשוב לוודא גם שחברת הניקיון מבצעת עבודות ניקיון בבניינים או משרדים דומים לזה שלכם. רק כך תדעו בוודאות שיש לחברה את היכולת לספק לכם מענה הולם. כמו כן, כדאי לבדוק מראש את הזמינות של החברה לספק לכם שירות בתדירות הנדרשת ובשעות המבוקשות. בחירה נכונה תהיה חברת ניקיון שמסוגלת לגלות גמישות בהתאם לצרכים ולרצונות של לקוחותיה.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

נוסף לאחרונה

Call Now Button דילוג לתוכן