ניקיון חדרי מדרגות

צרו איתנו קשר

תוכן עניינים

ניקיון חדרי מדרגות חשוב לכולנו. כאשר אנו נכנסים ללובי של הבניין, אנו מצפים לראות חדר מדרגות מצוחצח ונקי. אמנם לא תמיד כך הדבר. לפעמים אנו נראה דווקא לכלוך רב ובהזנחה בלתי פוסקת. כדי לשנות את המצב עלינו לפנות לחברת ניקיון מקצועית שדואגת לנקות את חדר המדרגות מכל לכלוך פוטנציאלי.

מדרגות

לא רק הנראות, אלא גם הבריאות

כולנו יכולים להסכים כי ניקיון חדרי מדרגות בבניין משותף חיוני לנראות המבנה. הרי אין דבר נעים יותר מלהיכנס לחדר מדרגות שנאה נקי ומצוחצח. אך בזאת לא נגמר העניין. חדר מדרגות נקי מסייע לשמור על הבריאות, שכן חדר מדרגות מלוכלך צובר חיידקים ופטריות ועלול לגרום לזיהומים שונים, בייחוד בקרב אנשים שהמערכת החיסונית שלהם חלשה מלכתחילה. חדר מדרגות משותף שבו עוברים אנשים רבים מדי יום ביומו, סובל מכתמי בוץ, ניירות הפזורים על הרצפה ולכלוכים שונים שדורשים טיפול מידי.

מנהלים בית משותף

שירותי ניקיון חדר מדרגות מתנהלים רבות במסגרת הסכם ניקיון בית משותף, כלומר יש חברה שמנהלת לכם את כל ענייני הבניין. לחברה זו סמכויות רבות וביניהן:

  • שמירה על הניקיון – והכוונה היא לא רק לחדר המדרגות, אלא גם לניקוי חלונות, מעלית ועוד. כמובן, ניקוי חדר המדרגות כולל לא רק את הרצפה, אלא גם ניקוי שטיחים, ניקוי אבק מהרהיטים ועוד.
  • עמידה בקשר עם אנשי מקצועי – דוגמת אינסטלטורים וחשמלאים. אנשים אלה מגיעים על מנת לתקן בעיות וליקויים במבנה.
  • ניהול תשלומים – והכוונה היא לגביית תשלומים מהדיירים, וכן טיפול בתשלומים כמו ארנונה, חשמל ועוד.
  • אחזקת מכשירי ספא – בבניינים שבהם יש מכון כושר ומכשירי ספא, הצוות המקצועי אחראי על תחזוקתם.
  • שירותי פוליש – ניקיון בניין מגורים כולל לא אחת שירותי פוליש מקצועיים. אם אתם רוצים שחדר המדרגות שלכם ייראה נקי ומלא ברק וחן, ניתן לפנות לחברה מקצועית על מנת לבצע פוליש. הצוות משתמש במכונת פוליש מיוחדת לשם כך, אך תחילה הוא מנקה את הרצפה ומסיר את השכבה העליונה. תוכלו לבחור בין שירותים כמו ליטוש אבן או ביצוע פוליש קריסטל.
  • הדברות – החרקים חודרים לכם לאוכל? כדאי להיעזר בשירותי הדברת נמלים ותיקנים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר.

מבצעים השוואת מחירים

לפני שפונים לחברת ניקיון כדי לנקות את חדר המדרגות או לטפל במעלית, חשוב לבצע ניקיון בניינים השוואת מחירים. בחנו את הצעות המחיר השונות שלכם והחליטו איזו מבין ההצעות היא הטובה ביותר. אל תתפתו להסכים להצעת מחיר זולה במיוחד, שכן היא עלולה להעיד על חברה בלתי איכותית שלא תעניק לכם את כל השירותים הדרושים. במקום זאת, פנו לחברה מקצועית באמת, גם אם פירות הדבר שתשלמו מעט יותר. כמובן, חשוב להתייעץ עם כל דיירי הבניין לגבי המחיר הממוצע שהם עתידים לשלם תמורת השירות. באופן כללי, העלות החודשית עבור שירותי אחזרת בניינים, יכולה לעלות כ-29 שקלים לחודש.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

נוסף לאחרונה

Call Now Button דילוג לתוכן