אחזקת מבנים בקריות

צרו איתנו קשר

תוכן עניינים

בסמוך לעיר חיפה ישנו שטח גדול למדי שנקרא אזור הקריות. המבנה הטופוגרפי של הקריות הוא מישורי ברובו והן נושקות לחופי הים התיכון בצדן המערבי. מדובר על שכונות שהוקמו לפני כמה עשרות שנים וממשיכות להבנות במרץ רב שכן קיים ביקוש גדול למגורים באזור זה. האוכלוסייה בקריות מחולקת לשני סוגים – שוכרים זמניים ודיירים קבועים שבדרך כלל הם גם בעלי הדירה.

אחזקת מבנים בקריות היא שירות נדרש שמומלץ לכל בניין מגורים להשיג. היות וחלק מהאוכלוסייה היא קבועה אז ניתן לשער שהדיירים הללו ירצו לחיות ללא דאגות בנוגע לרמת החיים שלהם ושיהיה להם אל מי לפנות במקרים של תקלות שונות או תלונות בנוגע למצב הבניין. כל בניין גם אם הוא מוזנח באופן קיצוני ניתן לשדרג על ידי פניה לחברת אחזקה איכותית.

למה לא להסתפק בוועד בית

כמובן שאפשר לנהל את כל מה שכרוך בבניין על ידי מינוי וועד בית והוא ייקח על עצמו את הטיפול בכל מה שדרוש. מאידך במקרים רבים ועד הבית לא מסוגל לטפל בכל התקלות מה שעלול להביא לכעס ותסכול בקרב הדיירים. גם תשלום וועד הבית נתפס לעיתים קרובות כשוד לא מוצדק שלא מקדם את מצב הבניין וזו עוד נקודה שעלולה לתסכל את הדיירים.

כאשר פונים לחברה אשר מספקת אחזקת מבנים בקריות, דוגמת טופ אחזקת מבנים, הסיכויים לשיפור במצב הם משמעותיים ויורגשו תוך זמן קצר ממועד החתימה על ההסכם. כל דייר חולם על מגורים בסביבה מטופחת, גינה קטנה ליד הבניין ומענה לכל בעיה שבה הוא יתקל. ניתן להגיע למצב זה בקלות רבה.

מה כדאי לבדוק

כאשר אתם באים לחתום על חוזה מול חברת ניהול ואחזקה לבניין כדאי להיות ערניים ולשים לב לפרטים. את החוזה מומלץ לקרוא בנחת ועדיף בנוכחות עורך דין שמבין בתחום ויוכל לסייע לכם להתגבר על מוקשים בחוזה. כל חברת אחזקה מספקת סוגים שונים של שירותים והכל חייב להיכלל בצורה ברורה בהסכם שלכם, כולל לוחות זמנים מדויקים ופירוט מרבי של כל מה שהחברה מתחייבת לעשות. לאחר החתימה יהיה קשה לתקן את הפרטים ותם עלולים לחוש אכזבה מעוגמת נפש.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

נוסף לאחרונה

Call Now Button דילוג לתוכן