אחזקת מבנים בפתח תקווה

צרו איתנו קשר

תוכן עניינים

חברת ניהול ועד בית בפתח תקווה שמספקת הכל

ניהול ואחזקת מבנים בפתח תקווה חשוב לעשות עם חברה מנוסה בתחומה, חברה שמבינה בתחום הניהול והאחזקות מבנים ומספקת גם שירותי ועד בית לתושבי פתח תקווה הסביבה, בטופ אחזקות תוכלו לקבל את כל מה שאתם צריכים עבור הנכס שלכם, או עבור הבניין שלכם, אנחנו מספקים שירותי אחזקה וניהול מבנים מהמתקדמים ביותר בארץ באמצעות צוות עובדים מנוסה ואיכותי אנחנו מציעים שפע של פתרונות עבורכם.

✔️ חברות ניהול ואחזקה עם ניסיון של 10 שנים!
✔️ ניהול מבנים בפתח תקווה במחירי מבצע!
הצעת מחיר חינם – ללא התחייבות
✔️ חברות אחזקה בפתח תקווה – משתלם לבדוק!

לקבלת הצעת מחיר חינם הרימו טלפון:
072-395-7528

אחזקת מבנים בפתח תקווה

חברת אחזקות בפתח תקווה – מה היא מספקת:

  • שירותי גננים בפתח תקווה – הגינה של הבניין שוב מרגישה מוזנחת? אתם חייבים חברת גינון בפתח תקווה שתבצע תחזוקה הולמת לגינה של המבנה, גינה לא נקייה ולא מסודרת יכולה לגרום לבניין שלכם להיראות רע למרות היותו בניין חדש, חשוב לבצע תחזוקה שוטפת שבועית של כל גינה במבנה משותף או בבניין גדול, הדבר יאפשר לאורחים שלכם וגם לכם לקבל אורח חיים "ירוק יותר".
  • שירותי מעליות בפתח תקווה – אתם צריכים אישור מעלית של שנת 2019? אנחנו נגיע אליכם לקבלת אישור מעלית במהירות ובזריזות הגעה תוך 24 שעות אליכם לבניין, אנחנו גם מספקים תחזוקת מעליות ושירותי מעליות ברמה הגבוהה ביותר תוך כדי שמירה על עובדים מוסמכים ואיכותיים.
  • הנדימן בפתח תקווה – אתם זקוקים למנעולן? לתלות טלווזיה חדשה על הקיר? אנחנו מספקים את כל השירותים הנדרשים אצלנו במהירות! הגעה של עד 3 שעות מרגע ההזמנה של הנדימן בפתח תקווה.
  • אבטחה לבניינים בפתח תקווה – נמאס לכם שגונבים לכם דברים מהלובי? אתם רוצים לשמור על החניון שלכם שמור ובטוח? אנחנו מספקים גם שירותי אבטחה לחניונים ובניינים על מנת שתרגישו הכי בטוחים בעולם.
  • הכל במקום אחד!  – לא עוד לחפש אנשי מקצוע לכל דבר, אנחנו מבצעים הכל בתיאום עם ועד הבית של הבניין על מנת שיוקל עליכם.
  • גם קניונים  – אנחנו מבצעים גם ניהול ותפעול של קניונים – לפרטים נוספים

 

אז במידה והגעתם עד לכאן, כבר הבנתם, אתם חייבים אחזקת מבנים וחברת ניהול בפתח תקווה, צרו קשר לפרטים נוספים או התקשרו למספר: 072-3957-528

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

נוסף לאחרונה

Call Now Button דילוג לתוכן