חברות ניהול ואחזקה

צרו איתנו קשר

תוכן עניינים

אם אתם מחפשים חברות ניהול ואחזקה וכולן נראות לכם דומות, בטח תשמחו לדעת שיש חברת ניהול ואחזקת מבנים שעולה על כולן. מיד נספר לכם עליה כך שכדאי להתאזר בסבלנות אבל קודם לכן ספוילר : צריך שיהיה לחברת ניהול ועד בית מחיר הגון וזאת מסיבה אחת – כדי שכל אחד ואחת מכם יוכלו להינות משירותיה. 

חברת ניהול ואחזקה

אבל לפני שנגלה לכם מי החברה הטובה מכולן בתחום חברות ניהול ואחזקה, החלטנו לתת לכם כמה טיפים שיעזרו לכם בבחירה.

  • התאמה אישית – ביחרו בחברה שמתאימה את עצמה אליכם ולא להיפך. חברות ניהול ואחזקה כיום נוקטות במדיניות מודולרית, כך שאתם יכולים לבחור את השירותים המתאימים לכם מתוך סל שירותים קיים והמשמעות היא אחת – אתם משלמים רק על שירותים שאתם צורכים.
  • תדירות – אנחנו ממליצים לשאול מראש לגבי תדירות בדיקות המערכות השונות בבניין, לרבות מפוחי אויר, גנרטורים ומערכות לכבוי אש. גם בתחום הזה בדיקות תקופתיות מונעות הפתעות בזמן אמת ולכן ההמלצה שלנו אחת – אל תוותרו על הסעיף הזה.
  • מיקום – אמנם כיום חברות ניהול ואחזקה מציעות את שירותיהן בכל הארץ ללא תלות במיקומן, אבל אנחנו ממליצים לשכור את שירותיה של חברה קרובה מסיבה אחת – חברת ניהול ואחזקת מבנים שמגיע במיוחד אליכם מרחוק תשקף את הנסיעה במחיר.
  • שקיפות – כאשר אתם בוחרים בחברת ניהול ואחזקת מבנים אל תוותרו על סעיף בחוזה שמבטיח שקיפות. בסופו של יום, חברה זו שולטת על התקציב של הבניין ואתם רוצים לדעת בדיוק מה עושים בכספיכם.
  • שירות – ביחרו בחברת ניהול ואחזקה שמפעילה שירות לקוחות יעיל, למשל באמצעות אפליקציה סלולרית. כיום יש חברות ניהול ואחזקה שמפעילות אפילו מוקד אנושי 24/7 וזה כמובן מבורך, כי אף אחד לא מבטיח שאצלכם צינור המים הראשי לא יתפוצץ דווקא ב-2 בלילה.

חברת ניהול ואחזקה – למה חברת טופ אחזקות:

חברתנו כבר עובדת למעלה מ-20 שנים בכל רחבי הארץ ומספקת שירותי אחזקת מבנים ברמה הגבוהה ביותר, זה כרוך בלא מעט ויתורים ולא מעט בניסיון שצברנו עם השנים, חברתנו היא החברה הטובה ביותר בישראל! לפעמים מרבית האנשים מנסים לחסוך כסף ולעשות זאת בצורה ישירה מול אנשי המקצוע אשר מטפלים בכל הנושאים שיש לכם בבניין בין אם אתם צריכים מנעולן או מנקה לבניין, דבר אשר בסופו של דבר יעלה לכם יותר כסף, כמובן שהמחיר שאנחנו מקבלים בטופ אחזקות מבנים הוא לא המחיר שאתם תקבלו במידה ותשכרו את בעלי המקצוע בצורה ישירה.

חברת ניהול ואחזקה – אז מה אתם צריכים באמת!

מרבית האנשים שמתקשרים אלינו לא יודעים מה הם באמת צריכים, לפעמים יש כאלה שצריכים רק שירותי ניקיון, ויש בניינים שצריכים גם תחזוקה של מעליות, תחזוקת גינות, שירותי תיקונים כמו מנעולן לבניין וכו.. אנחנו נדע להתאים לכם בדיוק מה שאתם צריכים אל תהסהסו להתקשר עוד היום ולקבל הצעת מחיר מעולה.

הכל בהישג יד - חברת ניהול מקצועית
הכל בהישג יד – חברת ניהול מקצועית

חברת ניקיון ואחזקה – מה אנחנו מבטיחים לכם

אז אנחנו יכולים להבטיח לכם דבר ראשון שנשמח לעמוד לשירותכם ולעזור לכם לבחור את בעלי המקצוע הטובים ביותר, אנחנו עובדים רק עם בעלי מקצוע ישרים ומקצועיים, כאלה שעובדים איתנו כבר שנים רבות ולכן אתם יכולים לישון בראש שקט, הניקיון שלנו הוא מרהיב, ואם יש לכם תלונות לא צריכים להתלונן למנקה אלא ישירות לחברתנו אשר מספקת את הניקיון, אין ספק שבמידה ויש הערות או תיקונים זה יתוקן בסבב הניקיון הבא, אנחנו חברה בעלת מוניטין רב אשר מספקת את שירותיה בכל רחבי הארץ עם דגש לאזור המרכז והדרום, אז הגיע הזמן להתקדם לחברה המובילה ביותר בתחום, חברת טופ אחזקות – מומלץ ליצור קשר לקבלת הצעת מחיר עוד היום.

חושבים שאין אף חברת ניהול ואחזקה שעומדת בכל הדרישות האלו? אתם מוזמנים להתבדות ולהכיר את חברת טופ אחזקת מבנים. החברה פועלת יותר מעשור בתחום אחזקת מבנים ובתים משותפים בתל אביב, מעמידה אפליקציה סלולרית לרשות לקוחותיה, פועלת בשקיפות ובהתאמה אישית כך שאתם מכוסים מכל הכיוונים.

התקשרו אלינו כעת 072-3957528

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

נוסף לאחרונה

Call Now Button דילוג לתוכן