חברת אחזקה לבניין

צרו איתנו קשר

תוכן עניינים

חברת אחזקה לבניינים עם ניסיון של עשור

חברת אחזקה לבניין דואגת להשיב את הסדר על כנו, למנוע סכסוכים בין השנים ולדאוג לרווחתם של כל הדיירים. זו חברה שמחליפה בעצם את שירותי ועד הבית, ומספקת מגוון רחב של שירותים – החל מגביית כספים משכנים, דרך טיפול במבנים מורכבים כמו אינטרקום ומעלית, וכלה בעבודה עם אנשי מקצוע כמו אינסטלטורים וחשמלאים על מנת לפטור תקלות שונות. כל מה שבעלי הבתים צריכים לעשות הוא לשלם סכום קבוע לחברת האחזקות, והחברה תעשה את השאר.

✔️ מחירים משתלמים במיוחד עבורכם!
✔️ מגוון חברות אחזקה לבניינים בכל רחבי הארץ
הצעת מחיר חינם – ללא התחייבות
✔️ חברת תחזוקה שעושה הכל עבורכם

לקבלת הצעת מחיר חינם הרימו טלפון:
072-395-7528

חברת אחזקה לבניין - טופ אחזקות

איך לבחור חברת אחזקה לבניין?

אם לאחר הישיבה האחרונה שלכם עם השכנים החלטתם לפנות לחברת אחזקה בין אם אתם רוצים אחזקה לבניין משותף או לא, חשוב לבדוק כמה פרמטרים שיעזרו לכם לפנות לאנשי מקצוע טובים:

  • להתאים את השירותים לבניין – אז מה כולל הבניין שלכם? גינה צמודה המנעימה את זמנם של כל השכנים? מעלית? או אולי מגרש חניות פרטי? כך או כך, עליכם לוודא שהחברה מספקת את כל השירותים הרצויים עבורכם. אין טעם לפנות לחברה שאין לה ניסיון בתפעול מעליות אם יש לכם שתי מעליות בבניין.
  • ביטוחים – חברת אחזקות מקצועית מציעה ביטוח לעובדיה על כל צרה שלא תבוא. על כל פנים, אם אינכם לשלם סכומי כסף גבוהים במקרה של תקלות, כדאי לדאוג ל-3 ביטוחים עיקריים: צד ג', חבות מעבידים ואחריות מקצועית.
  • מתי מבצעים את הביקורת – חברת אחזקת מבנים אחראית, בין השאר, על ביקורת הבטיחות בבניין: בדיקת גנרטורים, בדיקת מטפי כיבוי אש ועוד. שאלו כל כמה זמן מבצעים את הביקורת הזו. ביקורות אלה חשובות במיוחד אם מדובר בתחזוקת בניינים.
  • חברה אמינה שפועלת בשקיפות מלאה – חשוב לבדוק אם אנשי הצוות של החברה אמינים ופועלים בשקיפות: האם לחברה יש המלצות? האם יש לה פרטי חשבון בנק ותעודה של העסק?
  • שירות הלקוחות של החברה – האם החברה מספקת שירות לקוחות אדיב ומקצועי? כמה זמן אתם ממתינים על הקו עד שמישהו יענה לכם? האם אתם מקבלים מענה לכל הבעיות?
  • עניין של מחיר – חשוב לפנות לחברה המציעה שירותים שונים במחירים הוגנים. מצד אחד, לא מומלץ לפנות לחברה המציעה שירותים זולים מדיי, שכן ייתכן שמדובר בחברה בלתי מנוסה. מנגד, לא כדאי לפנות לחברה שמציעה שירותים במחירים גבוהים מדיי ובלתי הוגנים.

העבודות שבאחריותה של חברת אחזקה

חברת אחזקת מבנים אחראית על ביצוע מגוון רחב של עבודות, וביניהן: ניקיון חדר מדרגות, תחזוקת הלובי, תחזוקת המעלית, תחזוקת הגינה, ניקוי חלונות (בעיקר במשרדים), תחזוקה של מערכות שונות כמו מערכות חימום או אינטרקום וכדומה. כמו כן, ישנם בתים שבהם נדרשת תחזוקה מתמדת של מתקנים כמו בריכה, חדר כושר או מתחם משחקים. נוסף על כך, ניתן לקבל שירותים נלווים דוגמת שירותי הדברה, פוליש, ליטוש קריסטל או תיקון שערים חשמליים.

גרים בבניין חדשני וגדול ואין מי שינהל אותו? פנו עכשיו לחברת טופ אחזקות ותקבלו את המחיר המשתלם.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

נוסף לאחרונה

Call Now Button דילוג לתוכן