אחזקת מבנים בבאר שבע

צרו איתנו קשר

תוכן עניינים

ניהול ואחזקת מבנים בבאר שבע במבצע
חברת אחזקות מקצועית עם וותק של 10 שנים
להזמנות חייגו כעת: 072-3957-528

מחפשים אחזקת מבנים בבאר שבע? חברת ניהול מקצועית?
נמאס לועד הבית להתעסק בכל שירותי הגינון, הניקיון ואחזקת המבנה שלכם, טופ אחזקות זה הפיתרון עבורכם.

אחזקת מבנים בבאר שבע – מה אנחנו מספקים לכם:

  • שירותי גינון בבאר שבע – הגינה כבר לא נראית אותו הדבר? אנחנו נדאג לתחזק לכם את הגינה ולהחזיק לכם צוות מקצועי של גננים איכותיים ואמינים אשר מבצעים את העבודה כל מספר שבועות על מנת שהגינה תיראה ברמה הגבוהה ביותר תוך שמירה על רף איכות מסוים לבניין שלכם.
  • שירותי ניקיון לבניין בבאר שבע – המנקה הבריזה לכם לניקיון? אנחנו מספקים מנקים מקצועיים לניקיון הלובי, חדר המדרגות, שירותי המבנה ועוד שירותי ניקיון נוספים, הכל בזמינות מיידית.
  • חברת ניהול ועד בית בבאר שבע – נמאס לכם לגבות תשלומים מכל הדיירים בלי לקבל את כל התשלומים הנדרשים, אנחנו נבצע עבורכם את העבודה הקשה ונדאג לכם לשירותי ניהול ועד בית ולגביית כספים מן הדיירים.
  • שירותי אבטחה בבאר שבע – זקוקים למצלמות אבטחה לבניין שלכם? אנחנו נרכיב לכם את מערכות האבטחה הטובות ביותר עבור הבניין שלכם תוך שמירה על פרטיות הדיירים ושמירה על הדברים היקרים לכם מכל.
  • שירותי מעליות בבאר שבע – המעלית בלי אישור לשנת 2019, לא הגיע הזמן שתתקדמו לחברת אחזקות בבאר שבע שגם מספקת שירותי ניהול מעליות, אנחנו מנוסים בטיפול במעליות מכל הסוגים ומאפשרים לכם לקבל אישורי תקינות מעלית במהירות וגם תחזוקה שוטפת של מעליות.
  • עובדים תחת מחירון – לא צריך לשלם על פגישת הכרת, אנחנו נגיע אליכם לבניין ללא תשלום ונשמח להסביר לכם בהרחבה עוד על חברת אחזקות בבאר שבע, חשוב להבין שחברת אחזקת מבנים בבאר שבע אמורה לגבות מחיר הוגן עבור השירותים אותה היא מספקת, אנחנו נשמח לעשות זאת

עדיין מתלבטים? יש לכם חששות? תנו לו להרגיע אתכם, יש לנו מגוון לקוחות מרוצים מכל רחבי הארץ אשר ישמחו לתת לכם ייעוץ בנושא, אנחנו כמובן נשמח לעמוד לשירותכם במשך כל שעות היום וכל השבוע, חייג ו072-3957-528  לפרטים ופגישת הכרות ללא תשלום נוסף

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

נוסף לאחרונה

Call Now Button דילוג לתוכן