חברת אחזקה

צרו איתנו קשר

תוכן עניינים

חברת אחזקה וניקיון מהמובילות בישראל
מספקת שירותים בפריסה ארצית עם תג המחיר המשתלם ביותר
רוצים לשמוע עוד? חייגו כעת לטופ אחזקות: 072-3957528

אם אתם מחפשים חברת אחזקה/חברות אחזקות/חברות ניהול ואחזקת מבנים או כל צירוף אחר בתחום, בטח תשמחו לדעת שהגעתם למקום הנכון. עם זאת כיום מציאת חברת אחזקה/חברות אחזקות היא משימה קשה מסיבה אחת – כיום פועלות חברות ניהול ואחזקה רבות והבחירה קשה בין חברות ניהול ואחזקה בתל אביב, חברות ניהול ואחזקה בירושלים וכן הלאה.

אחת הסיבות לכך נעוצה בעובדה שכיום חברת אחזקה/חברות אחזקה אינן מוגבלות מבחינה גאוגרפית. למשל, אם למשל בחרתם חברת ניהול ואחזקה בתל אביב ייתכן שתגיעו לחברה שפועלת ממקום אחר, למשל חברת ניהול ואחזקה בירושלים. בכל מקרה בבחירת חברת אחזקה/חברות אחזקות אנחנו ממליצים לבדוק את התחומים הבאים :
חברת אחזקה

חברת אחזקה – מחיר

אנחנו לא ממליצים לבחור בחברת אחזקה הזולה ביותר אלא לבדוק אילו מהן מתאימה לצרכיכם. כיום השירות הניתן מטעם חברות ניהול ואחזקת מבנים הוא מודולרי, כך שאתם יכולים לבחור את השירותים המתאימים לכם מתוך סל שירותים.

המשמעות היא שאתם תשלמו בדיוק על מה שאתם צורכים ויתרה מזאת – לא תשלמו על שירותים שאתם לא משתמשים בהם. לדוגמה, אם אתם לא מעוניינים בשירותי אבטחה ושמירה אין סיבה שתשלמו עליהם. לכן, ההמלצה הראשונה שלנו היא לדעת מה אתם רוצים ורק אז לחפש חברת אחזקה.

חברת אחזקות – אופן התשלום

בטח תשמחו לדעת שכיום ניתן לבחור גם את אופן התשלום לחברת אחזקה. יש כאלו שמעדיפות דמי ניהול קבועים ותשלום נוסף עבור שירותים נוספים (למשל תחזוקה שוטפת), אבל יש כאלו שגובות סכום גלובלי שכולל הכל .

הבחירה כמובן תלויה בכם אבל גם כאן מומלץ לאפיין מראש את הצרכים שלכם. למשל, אם אתם לא צריכים שירותי ניקיון של החניון כי אין לכם חניון – על תשלמו על זה אפילו לא פעם אחת או בטעות.

חוזה

כמו בכל חוזה גם כאן מומלץ לקרוא את האותיות הקטנות, למשל לבדוק מה התדירות של השירות שאותו תקבלו מחברת אחזקה, מה בדיוק נכלל בשירות זה ולא פחות חשוב – מה קורה כאשר אתם מעוניינים להפסיק את השירות והאם מוטלות עליכם סנקציות כלשהן. בשורה התחתונה – אם אתם מחפשים חברת אחזקה שעושה את ההבדל כדאי שתפנו לטופ אחזקות.

התקשרו כעת 072-3957528

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

נוסף לאחרונה

Call Now Button דילוג לתוכן