איך לחטא קורונה?

צרו איתנו קשר

תוכן עניינים

גם אנשים רגועים מטבעם מרגישים בימים האלה לחץ גדול. וגם מי שלא לחוץ מבין שחובה להיזהר. הקורונה הוא וירוס מדבק מאוד, אחד המדבקים ביותר שיש, ולכן חובה על כולנו להתנהל באחריות – לשמור על ריחוק חברתי כפי שדורש משרד הבריאות (וגם ההיגיון), ובנוסף לוודא שהמקומות שבהם אנחנו נמצאים עברו חיטוי נגד קורונה

איך מתבצע החיטוי נגד הווירוס שהתפשט בכל העולם?

כשהנגיף המסוכן יצא מגבולות סין, וכבר היה ברור שהוא עומד להתפשט בכל העולם – ובקצב מהיר מאוד – היה גם ברור שחובה למצוא פתרונות שיצמצמו ככל האפשר את כמות ההדבקות.

אחד הפתרונות האלה הוא חיטוי חללים שבהם עלול להימצא הווירוס ששינה את החיים של כולנו, ושעושה רושם שישפיע עלינו גם אחרי שהמגיפה תמוגר. בני אדם רבים רוצים לדעת כיצד מתבצע החיטוי נגד הקורונה, והתשובה מתחלקת ל-2 חלקים: מהם החומרים המתאימים ומהי הטכניקה הנכונה.

בזכות ההתקדמות של המחקר המדעי המין האנושי הצליח לזהות במהירות את המאפיינים של הווירוס, ולכן גם מצאנו חומר חיטוי לנגיף הקורונה: סימקסין. חומר זה מבוסס על אמוניום רבעוני, והוא משמש גם בימי השגרה לצורך חיטוי ציוד רפואי, חיטוי של משטחים שעלולים להיות מזוהמים ומקומות שיש בהם נוכחות של חיידקים, פטריות ועוד מזיקים.

מבחינת הטכניקה, חשוב להדגיש שלא מדובר על ריסוס. חיטוי נגד נגיף הקורונה – או בשמו המדעי COVID-19 (קיצור של: Coronavirus disease 2019) – מתבצע באמצעות מכשיר ערפול מיוחד שמפזר על פני המשטחים שעלולים להיות נגועים בווירוס את החומר שיקטול אותו באופן מידי.

חיטוי נגיד וירוס הקורונה – רק עם אנשי מקצוע מוסמכים!

דגש חשוב במיוחד הוא להזמין אך ורק אנשי מקצוע מוסמכים – כאלה שיודעים בדיוק איך לחטא קורונה, וגם מתנהלים ביושרה מלאה. 

מומחים להדברה באופן כללי אמונים על ביצוע חיטויים וכבר צברו ניסיון רב בתחום. בהתאם הם יודעים בדיוק איך לבצע את החיטוי, איך לא לפספס אף פינה – אין שום טעם כמובן לחטא משרד ולהשאיר למשל מתג חשמלי עם וירוסים עליו – ואיך להשלים את המלאכה המורכבת והרגישה במינימום זמן ובמקסימום יעילות.

עוד סיבה טובה להזמין חברה ותיקה ורצינית ולא חאפרים היא שרק בדרך זו אתם יכולים להיות בטוחים שהחיטוי יתבצע עם החומר המתאים, ולכן גם יהיה אפקטיבי, ויש עוד סיבה – למרבה הצער יש מי שגם בימים של משבר חמור כל כך מתנהלים באופן עברייני ובחסות "חיטוי דירה" גונבים ממנה רכוש.

זמינות גבוהה מאוד

שירות חיטוי קורונה הפך בימים האלה כמובן למבוקש מאוד מאוד. מי שמבצע את הפעולה הזו באחריות וברצינות מתנהל תחת עומס גדול מאוד – וכדאי לזכור שעוד לפני החיטוי חובה להתמגן היטב, וכאמור חשוב לעבור ביסודיות על כל פינה ופינה, כל נקודה ונקודה, כל משטח ומשטח.

מצד שני מי שצריך לחטא מקום כזה או אחר רוצה מן הסתם לקבל את השירות במהירות ואפילו מעכשיו לעכשיו. כאן נכנס לתמונה הניסיון הרב של חברת הדברה ותיקה, שמאפשר לה להשלים כל פרויקט בשיא היעילות, וכך להתפנות לחיטוי החשוב הבא.

איפה כדאי מאוד לחטא נגד הקורונה?

חיטוי נגד הקורונה באמצעות מכשיר ערפול מיוחד ועל בסיס סימקסין כדאי מאוד לבצע במקומות העבודה שנשארו פתוחים והנוכחות בהם חיונית גם בשעת חירום – כדי שהעובדים ירגישו בטוחים, וגם יהיו בטוחים ויוכלו להמשיך למלא את התפקיד החשוב שלהם.

עוד מקום הכרחי הוא תחבורה ציבורית, כדי שמי שחייב להשתמש בה לא יהיה חשוף לנוכחות של הנגיף על המשטחים השונים ובפרט הכפתורים והידיות.

גם בחנויות שמחויבות להישאר פעילות כחלק מהתקנות לשעת חירום חשוב מאוד לחטא את כל החלל, כולל מחסנים, וגם בדירות מגורים שעלול להימצא בהן וירוס הקורונה חיטוי מקצועי יבטיח שקט נפשי ובריאות מלאה. 

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

נוסף לאחרונה

Call Now Button דילוג לתוכן