ניקוי וחיטוי מאגרי מים

צרו איתנו קשר

תוכן עניינים

ניקוי וחיטוי מאגרי מים היא פעולה חשובה והכרחית אשר כל בניין משותף חייב לעבור אותה אחת לשנה בהתאם להנחיות משרד הבריאות ומכון התקנים. פעולות ניקוי וחיטוי מאגרי מים מאפשרי אספקת מים שוטפת לבניין למצבי חירום או כיבוי אש. באמצעות ניקוי וחיטוי מאגרי מים ניתן למלא את מאגרי המים כאשר הם מתרוקנים.

מתי יש לבצע ניקוי וחיטוי מאגרי מים?

ניקוי וחיטוי מאגרים מים נעשה אחת לשנה או שנתיים בכל בניין משותף. במהלך פעולה זאת מנקים ומחטאים את מאגר המים של הבניין על מנת לשמור על מאגר המים נקי ולא מזוהם. פעולת ניקוי וחיטוי המים כוללת ריקון של בריכת המים בבניין המשותף ניקויו וחיטוי וכן מילויו שוב.

האם ניקוי מאגרי מים בבניין היא חובה?

ניקוי וחיטוי מאגרי מים בבניין היא חובה בהתאם לתקנות משרד הבריאות. כך שבתים ישנים וגם בתים חדשים צריכים לבצע ניקוי וחיטוי מאגרי מים אחת לשנה בהתאם לתקנות משרד הבריאות על מנת לשמור על בריאות דיירי הבניין ועל ניקיון וחיטוי של מאגרי המים.

ימים חיטוי מאגרי מים -חברה המתמחה בחיטוי מאגרי מים בבניינים משותפים.

כיצד מתבצעות עבודות ניקוי וחיטוי מאגר המים?

עבודות החיטוי וניקוי מאגרי מים מתבצעות באמצעות מכשור מיוחד אשר מנקה ומחטה אותן. מכשור זה גורם למים להיות נקיים ברמה גבוהה יותר אשר יכולה לשרת את כל דיירי הבניין עד לניקוי והחיטוי הבא שמתבצע עוד שנה. באמצעות שימוש במכשור לניקוי המים מנקים את מאגר המים מזיהומים שונים אשר עלולים לסכן את המאגר כולו. כך שבסיומו של התהליך מתקבלים מים נקיים ומחוטאים בצורה הגבוהה ביותר.

לאיזה סכנות חשופים דיירי הבניין אם הם לא מבצעים ניקוי וחיטוי מאגרי מים?

דיירי הבניין חשופים לסכנות זיהום, אבק, חיות שונות כגון: עכברים, חולדות ועוד אשר עלולים להיכנס להגיע למאגרי המים ולזהם אותם. הודות לניקוי טיהור מים אשר מתבצע אחת לשנה ניתן להיות רגועים שהמים שאתם מתקלחים איתם או שותים אותם הם נקיים לחלוטין ותחת השגחה של משרד הבריאות. אי ניקוי וחיטוי מאגרי מים עלולים לגרום לסכנות בריאות ולמחלות שונות, במיוחד שמדובר על בניינים ישנים מאוד אשר מוזנחים לאורך זמן רב וחוסר טיפול בהם גורם למזיקים, חיידקים ומחלות שונות.

כיצד למנוע כניסת חרקים למאגרי המים?

על מנת למנוע את כניסת החרקים ובעלי חיים שונים חשוב לאטום את המאגרים באמצעות רשתות וספוגים באופן הרמטי. כמו כן, יש לכסות את כל פתחי המאגרים ברשת נגד יתושים על מנת למנוע כניסת יתושים ויש לבצע ניקוז בגג הבניין עצמו. בנוסף לכך יש לבצע ביקורת כללית של המערכות כולל מערכות שאיבת המים כל כמה חודשים על מנת לראות שהכל קשורה ואין ליקויים שונים. הקפדה על ניקיון ואיטום מאגרי המים כולל ביקורת תשמור על בריאותכם מפני זיהומים שונים לאורך שנים רבות.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

נוסף לאחרונה

Call Now Button דילוג לתוכן