עוד פעם המנקה הבריזה? הגיע הזמן לשכור שירותי ניקיון מקצועיים

צרו איתנו קשר

תוכן עניינים

מי מאיתנו אשר מחפש מנקה קבוע או עוזרת בית נאמנה – יודע כי החיפוש אחר איש או אשת מקצוע טובים, הופך לפעמים למתיש. למצוא מנקה קבועה זה לא קל בכלל! בעוד שעלויות גבוהות פר שעה, תשלום נסיעות, תשלומי ביטוח לאומי, ביטוח תאונות ושאר הוצאות: הופכים את העזרה ליקרה וכזאת שדרושת לא מעט משאבים. 

מלבד זאת, מי שימצא מנקה טוב אשר יציע שירות במחיר נוח וינקה את הבית בצורה מעולה, לא תמיד יצליח לקבל את השירות באופן קבוע. שכן מדובר במקצוע זמני, או כזה שמתאים לסטודנטים, אשר לאחר תקופה מסיימים את הלימודים ויוצאים להתמחות במקצוע בו הם בחרו. בכך מוצאים עצמם לא מעט אנשים מחפשים נואשות אחר אנשי מקצוע שינקו את ביתם ויעשו זאת לאורך זמן. 

ניקיון ספה

אז כיצד מוצאים שירותי ניקיון מקצועיים?

כדי לפתור את הבעיה, חשוב לדעת שכיום: יותר ויותר אנשים בוחרים בחברות ניקיון מקצועיות אשר מספקות מגוון שירותים. זאת גם עבור מבנים משותפים, גם עבור משרדים ובעיקר עבור בעלי בתים פרטיים. 

אנשי המקצוע מעניקים שירות ניקיון בתים ודירות ומבצעים את כל מה שדרוש כדי לשמור על מבנה נקי. החל משירות ניקוי ספות מקצועי ואיכותי, עד לניקוי אבק, רצפות, פינוי פסולת, ניקוי חלונות בגובה, תחזוקה של מבנים, ניקוי שטיחים, סידור וקיפול כביסה, מירוק מדרגות, פינוי פסולת, ובעצם כול מה שדרוש על מנת להעניק מבנה נעים ונקי עבור הלקוח. 

מדוע דווקא שירות מקצועי?

זה נכון. כאשר יש לכם עוזרת בית או מנקה קבועים, אתם יודעים כי יש אדם אחד שדואג לניקוי הבית ואתם עם הזמן אתם מפתחים עמו קשר אישי יותר ואמין יותר. עם זאת, לא מעטות הן האכזבות שבהעלמות של מנקה או חוסר מענה בזמן אמת. כמו גם שישנם מקרים בהם האמינות מתערערת עקב פעולות שונות של המנקה, או ביטולי הגעה נמרצים. 

כאשר אתם בוחרים חברת ניקיון מקצועית אתם נהנים ממגוון יתרונות, כגון:

  • שירות קבוע בהתאם לזמנים שנקבעו ולשעות הדרושות.
  • דאגה של חברת הניקיון לכלל התשלומים הנוספים למנקה (תשלומי ביטוח לאומי, נסיעות פנסיה וכדומה). 
  • דיוק רב בעת הניקיון וביצוע ניקיון יסודי.
  • מנהל עבודה זמין שיכול לענות על כל בעיה.
  • ביצוע מטלות נרחבות בדירה או בבית הפרטי, כמו: ניקוי שטיחים, פוליש לרצפות, ניקוי חלונות בגובה, ליטוש והברקה של משטחים, הדברת מזיקים, אספקת מוצרי טואליטיקה וכדומה.
  • קבלת מגוון רחב של שירותים כגון: גביית כספים משכנים בעת ניקיון של דירה פלוס בניין, טיפול באלמנטים תפעוליים כמו אינטרקום ומעלית, אספקת אנשי מקצוע בעת הצורך, כדוגמת אינסטלטורים וחשמלאים ושאר שירותים בהתאמה אישית. 

כדי לבחור נכון, יש לפנות אל חברות ניקיון מקצועיות, לקבל הצעת מחיר לניקוי הבית,  ובכך לתאם שעות עבודה קבועות ומשימות שעל המנקה המקצועית לבצע. בהצלחה! 

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

נוסף לאחרונה

Call Now Button דילוג לתוכן