אחזקה שנתית לבניין – מה חשוב לבצע לפחות אחת לשנה?

צרו איתנו קשר

תוכן עניינים

כאשר מנהלים בניין מגורים, שמירה על תחזוקה שוטפת נמצאת בראש סדר העדיפויות. תחזוקת מבנים שנתית לא רק משפרת את האסתטיקה הכללית של הנכס, אלא שגם משפיעה המון על אורך החיים ועל בטיחות המבנה. 

ישנם סוגים שונים של משימות תחזוקה, ומומלץ להקפיד על תחזוקה מונעת כדי להימנע מבעיות ונזקים גדולים.

אלו כמה מהדברים העיקריים שעליכם לדאוג להם על בסיס שנתי. 

הדברה לבניין

מזיקים מכל סוג שהוא יכולים להפוך למטרד בכל בניין. הם עשויים לגרום נזק לרכוש וגם להביא איתם סיכון בריאותי לדיירים, שכן חלקם נושאים מחלות. הדברה אחת לשנה זו פעולה חשובה אשר יכולה לעזור למנוע בעיות של מזיקים לפני שהן יוצאות מכלל שליטה. מומחים בהדברה יכולים לזהות את האזורים שבהם המזיקים נמצאים, ליישם טכניקות הדברה שונות ולהגן על המבנה מפני פלישה של אורחים לא רצויים.

לביצוע הדברה לבניין פנו לחברת קסם הדברות דרך אתר החברה בכתובת:

https://kesem-hadbarot.co.il

בדיקת גגות ומרזבים

לגג ולמרזבים בבניין יש תפקיד חשוב – הם מגנים על המבנה מפני נזקי מים. לאורך זמן, פסולת, לכלוך ועלים עשויים לסתום את המרזבים, לגרום להצטברות של מים ומשם הדרך לנזילות ורטיבות תהיה קצרה. 

בדיקה שנתית של הגג וניקיון של המרזבים אלו פעולות שיבטיחו שמי הגשמים יזרמו בצורה חלקה הרחק מהמבנה, מה שיפחית את הסיכון לבעיות מבניות הקשורות למים ורטיבות. 

איטום מעטפת הבניין החיצונית

סדקים זעירים בחלק החיצוני של הבניין עשויים להיראות לכם חסרי משמעות, אך אם הם לא מטופלים יכולות להיגרם המון בעיות כמו למשל בעיות אטימות, נזילות ורטיבות אשר יכולות להוביל לנזק מבני כמו גם להצטברות של עובש. 

מעבר לכך, איטום לקוי יכול להוביל לחדירה של מזיקים לתוך שטח הבניין. בעזרת פעולות איטום תוכלו למנוע את כל הבעיות האלו ולשפר את היעילות האנרגטית בו זמנית.

אינסטלציה וניקוז

צנרת דולפת וניקוז לקוי עלולים להוביל להצטברות מים, רטיבות וצמיחת עובש – כל אלה מושכים מזיקים, יכולים להשפיע על לחץ המים, כמו גם על הבריאות והתברואה של הבניין. בדיקה שנתית של מערכת האינסטלציה והניקוז מבטיחה שכל הנזילות או הבעיות יאותרו בזמן ויתוקנו. כיום ישנם אמצעים מתקדמים המאפשרים לאתר נזילות ובעיות בצנרת בצורה יעילה ולטפל בהן נקודתית.

מערכות בטיחות אש

מערכות בטיחות אש הן תוספת חשובה לכל מבנה ויכולות להציל חיים. בדיקה ותחזוקה שנתית של מערכות גילוי אש, מטפים ומערכות ספרינקלרים אלו פעולות חיוניות שיכולות להבטיח שמערכות אלו יפעלו כהלכה בעת הצורך. 

מטבע הדברים למערכות בטיחות אש שאינן תקינות יכולה להיות השפעה הרת גורל, כך שבמקרה של שריפה לא יהיה לדיירים קו הגנה ראשוני, לכן חשוב לדאוג לתחזוקה שלהן. 

תחזוקה שנתית לבניין זו משימה שאין להתעלם ממנה

שיפורים אסתטיים, בדיקות מבניות, תחזוקה מונעת, בדיקות למערכות והדברה כל אלו ועוד הן פעולות תחזוקה חשובות שישמרו על סביבה בריאה ובטוחה. 

תחזוקה שוטפת מבטיחה איתור בעיות בשלבים התחלתיים, וטיפול יעיל בהן רגע לפני שהן מסלימות והופכות לבעיות יקרות ומסוכנות יותר, בעזרתה תבטיחו שדיירי הבניין ייהנו ממרחב בטוח ונעים לאורך שנים.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

נוסף לאחרונה

Call Now Button דילוג לתוכן