אחזקת נכס מסחרי ושווי הנכס

צרו איתנו קשר

תוכן עניינים

אחזקתו של נכס מסחרי באופן שוטף לא רק מאפשרת לו להפוך למזמין יותר עבור קהל הצרכנים הפוקד את החנויות ועסקי המסחר השונים שבשטח הנדל"ן, אלא גם מאפשרת לשמר את הנכס כמניב ואיכותי.

באמצעות חברת אחזקת מבנים המתמחה בניהולם של נכסים מסחריים, יכולים בעלי המבנה המסחרי לערוך השקעה בסכום מינימלי באופן יחסי, וכל זאת תוך שערכו של הנכס ממשיך להאמיר ולגדול במרוצת הזמן.

גם נכסים הממוקמים במיקומים אסטרטגיים ובעלי יכולת כלכלית גבוהה עבור בעלי ובעלות עסקים עצמאיים, הרי שנראות פחותה וכל שכן נראות שאיננה מעודדת את ביקורם של צרכנים, עלולה להוביל לירידה בשווי הנכס, ולעודד בעלי חנויות לנדוד אל עבר אזורים אחרים ובעלויות פחותות.

אילו שירותים ניתן לקבל על-ידי חברת אחזקת מבנים מסחריים?

באפשרותכם לקבל מאתנו מגוון רחב של שירותים אשר מותאמים באופן אישי לצרכי המבנה ולצרכים השוטפים העולים מטעם בעלי המבנה המסחרי עצמו.

כך לשם הדוגמה, שונה הוא מבנה מסחרי שאיננו כולל בתוכו שטחי צמחייה ממבנה הכולל גינה פרטית ובו נדרשת גם עבודת גינון שוטפת. לחברת אחזקות מבנה אשר שואפת להציע את מכלול השירותים ומעטפת מלאה, יהיו אנשי המקצוע אשר יוכלו לתת את המענה הן לצרכי המבנה עצמו והן לצרכים הייחודיים העולים מקיומה של גינה המצריכה עבודות גינון רציפות.

נוסף על כך, שונה הוא מבנה עם קירות חיצוניים בעלי אריכים, אל מול מבנה המבוסס על צבע חיצוני בלבד. בעוד שהאחד מצריך תחזוקה שנתית ובדיקה של יציבות האריכים, הרי שהשני מצריך צביעה אשר יכולה להתבצע אחת למספר שנים.

היבטים אשר יכולים להשפיע על שווי הנכס

לא יהיה זה מוגזם לומר כי גם נראות שטחית בלבד של נכס אשר מציגה אותו באור חיובי יותר, תוכל להעלות את מחיריו ולאפשר לו להפוך למניב אף יותר.

אולם לצד זאת, אל לנו שלא לשים את הדגש גם על מה שנמצא מתחת לפני השטח, ובאם תבקשו לערוך עסקת נדל"ן עם גורם אשר ירכוש מכם את הנכס המסחרי, הרי שהוא יבקש לערוך בדיקה מקיפה הכוללת גם את מערכת החשמל של הנכס המסחרי, מערכת הביוב וצנרת המים של המבנה, כמו גם בדיקה כללית ומקיפה של היסודות, זאת יחד עם חברת בדק בית המתמחה בבדיקות פרטניות של נכסים מסחריים רחבי ידיים.

השקעה בחוץ ובפנים יכולה לעלות הון תועפות, ובאמצעות תחזוקה שוטפת על-ידי חברת אחזקת מבנים, הרי שתוכלו להסיר מכם את הדאגה שמה יצוצו בעיות כאלו ואחרות, או שמא בעיות קיימות יטפחו לגדלים משמעותיים.

לסיכום

אחזקתו השוטפת של מבנה יכולה בוודאי להשפיע על ערכו, ולו אם נערכות עבודות 'קוסמטיות' בלבד הנוגעות בחלקיו החיצוניים של המבנה ובנראות הכללית שלו.

יותר מכך, כאשר המבנה המסחרי מתוחזק כהלכה ובאופן שוטף, הרי שהוא מביא עמו בעלי ובעלות חנויות ועסקי מסחר מרוצים יותר, ובכך הוא ממצב את עצמו כמקום אסטרטגי וחשוב אשר יכול לשרת את בעלי העסקים ואת קהל הצרכנים כאחד.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

נוסף לאחרונה

Call Now Button דילוג לתוכן