איך לבחור חברת גינון לבניין שלכם?

צרו איתנו קשר

תוכן עניינים

עבודות הגינון בישראל הם מורכבות, מסובכות, וצורכות לא מעט זמן וכוח פיזי. לעיתים, הדרך הטובה ביותר להתמודד עם משימות גינון כאלה ואחרות היא באמצעות השכרת שירותיה של חברת גינון. עבודות הגינון דורשות סיבולת, כוח פיזי, ציוד מתאים, וכמובן ידע נדרש. ללא ספק, חברת הגינון תספק לכם את העבודה הטובה ביותר, תחסוך לכם זמן רב וכסף, וכמובן כאבי ראש. במאמר זה, רץ בגובה מספקים את התשובה.

האם חברת אחזקות או חברת גינון היא בחירה הטובה ביותר

עבודות הגינון מסופקות על ידי שני חברות מובילות – חברת אחזקת בניינים וחברת גינון מקצועית. חברת אחזקה וחברת גינון אחראיות על התפקוד השוטף של הגינה, ברמה השבועית והחודש כאחד. בין המשימות השוטפות תקבלו מהחברה – כיסוח דשא, תחזוקת עצים ושתילים, תכנון מערכות השקיה אוטומטיות, ועוד. אז האם בחירתה של חברת אחזקות או חברת גינון תהיה הבחירה הטובה ביותר? התשובה היא כן, חיובית. אם אין באפשרותכם הידע הדרוש, הזמן המבוקש, והכלים ההכרחיים, חברת גינון תהיה הפתרון הטוב ביותר. חברת גינון ואחזקות מספקות את התמורה הטובה ביותר למחיר, חוסכות בכמויות מטורפות של זמן, ועוד. ללא ספק, לחברת הגינון ישנם יתרונות רבים, שכירתה תהיה הבחירה הטובה ביותר ותחסוך לכם כסף רב.

גיזום עץ בגינה משותפת – מהם המחירים המשוערים

חברת גינון לבניין תספק לכם את עבודות התחזוקה השוטפות והחודשיות הקשורות לגינה הכללית בבניין. המחירים מתומחרים לפי סוג העבודה, כמות השעות באתר הלקוח, ומשתנים נוספים וחשובים. לצורך הדוגמא, כיסוח דשא עד 100 מטרים רבועים יעלו לכם החל מ- 350-400 ₪ ויסתיימו במחירים של עד 500 ₪. לעומת זאת, אם מדובר בעבודת גיזום עצים בגינה המחיר יהיה החל מ- 500 ₪ ויסתיים במחיר של עד 2,000 ₪. המחירים לגיזום עצים תלויים רבות בגובה העץ, עץ בגובה של עד 5 מטרים יהיה זול יותר מאשר 10 מטרים. ברוב המקרים, המחירים יהיו משמעותיים יותר כאשר מדובר בעץ גבוהה של 8 מטרים ומעלה. גיזום עץ של 8 מטרים ומעלה יעלה לכם החל מ- 2,000 ₪ ומעלה. שימו לב: משרד החקלאות מספק חוקים ברורים עבור גיזום עצים, ללא האישורים המתאימים גיזום עצים יהיה דבר לא חוקי שיתלווה עם קנסות וחשיפה לתביעה.

אחזקת גינות וגיזום עצים מתלווים עם הרבה ידע מקצועי, ניסיון רב, כלים הכרחיים, וכמובן סיבולת רבה. בחירת חברת גינון תהיה הבחירה המובילה, תוריד ממכם לחצים, תחסוך כספים, כאבי ראש וזמן מיותר. לידיעתכם – אם העץ שאתם מעוניינים לגזום נמצא בגינה של הבניין, ניתן לבקש מחיר סימלי מכל הדיירים.

מאמר זה בחסות אתר רץ בגובה – גיזום עצים בגובה. לצידכם תמיד, בכל שאלה, צוות טופ אחזקות.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

נוסף לאחרונה

Call Now Button דילוג לתוכן