איך לבחור מאתר נזילות?

צרו איתנו קשר

תוכן עניינים

זה קרה לכולנו – מהכיור, מהאמבטיה, מהאסלה או אפילו סתם ככה על קירות הבית או רטיבות מהרצפה.
נזילת מים זו אחת הבעיות הנפוצות בתחזוקת הבית ותמיד אנחנו תוהים איך לפתור את הבעיה הזו בצורה הטובה ביותר ובמחיר הנמוך ביותר מבלי להרוס עכשיו את כל הבית.
במקרים רבים, נוכל לפתור את הנזילה לגמרי בעצמנו. אך במקרים שלא, נצטרך לבחור את בעל המקצוע שיסייע לנו בצורה הטובה ביותר ושוב, במחיר הטוב ביותר.
אז איך נבחר מאתר נזילות מתאים לבעיה שלנו? כיצד ניתן לוודא כי בחרתם באיש מקצוע מהימן, שיביא את הבעיה על פתרונה בצורה המהירה והיסודית ביותר?

במקום הראשון – השירות

למרות שיש לנו נטייה לבחור במחיר הזול ביותר, אנחנו מאוד אוהבים שירות, בטח שמדובר בבריאות שלנו, באסתטיקה ובביטחון שלנו.
איכות התמיכה שנקבל כלקוחות ממאתר הנזילות שלנו הוא קריטי והוא יעיד על הרצון להזמין אותו גם להבא (בתקווה שלא נצטרך כמובן).

במקום השני – מקצועיות

לרוב, מאתרי נזילות ידעו איך לאטום נזילות פשוטות, אך היכולת להתמודד עם נזילות מורכבות יותר זו אחת השאיפות היותר גדולות שלנו. היכולת להתמודד עם הנזילה מבלי להשבית את הבית(או המשרד) באופן מלא לפרק זמן ארוך זה משהו שחייב לקחת בחשבון.

לפני שנבחר את מאתר הנזילות, ננסה להבין בשיחה איתו את רמת המקצועיות שלו:

  • כמה שנים בתחום
  • האם יש לו כיוון בהתאם למקרה אותו אנחנו צריכים שיבדוק
  • עם אילו כלים הוא מתמודד
  • ועוד מספר שאלות שיכולות לסייע לנו להבין את רמת המקצועיות שלו.

במקום השלישי – זמינות

מלבד השירות והמקצועיות, חשוב לנו שמאתר הנזילות שלנו יהיה זמין. איתור נזילה בזמן היא קריטית וככל שנמשוך את הזמן כך הבעיה עלולה להחמיר. לכן במקרים רבים, חשוב שהזמינות של מאתר הנזילות שלנו תהיה מיידית ככל האפשר.

אין כמו המלצות

המלצות זה הגורם העיקרי אולי והמכריע שיעזור לנו להבין אם להזמין את מאתר הנזילות או לא.

הלמצות ניתן למצוא בכמה מקומות:

  1. גוגל – המלצות רבות נכתבות בגוגל מיי ביזנס וכדאי מאוד להתייחס אליהן. כמובן שיש לקחת בחשבון את מספר ההמלצות על אותו בעל מקצוע, שכן מספר המלצות נמוך עלול להעיד על חוסר תחזוקה של העמוד ואולי מדובר בהמלצות שנכתבו ע"י חברים או מכרים של אותו בעל מקצוע.
  2. פייסבוק – אותו דבר כמו גוגל, מספר ההמלצות עלול להעיד על איכות בעל המקצוע. נסו לראות אם יש קשר בין כותבי ההמלצה לאותו מאתר נזילות (חברים בפייסבוק וכו..)
  3. המלצות מפה לאוזן – אלו ההמלצות הטובות ביותר והאמיתיות ביותר. המלצה מחבר לחבר היא הטובה ביותר עבורנו. 

איכות העבודה

בסופו של דבר כל בעל מקצוע נמדד לפי איכות העבודה שהוא מספק, ומאתר הנזילות אינו שונה. 

לאחר שבחרתם במאתר הנזילות המתאים, מגיע שלב המבחן האמיתי:

  • האם הוא מצליח לתקן את הנזילה? 
  • האם התיקון נשמר?

מומלץ מאוד לשלוח למאתר הנזילות שנזמין תמונה של התקלה. דרך התמונה נוכל לקבל ממנו רעיונות לדרכי הטיפול, באילו כלים ישתמש והאם יש לו כיוון כיצד לגשת ולטפל בבעיה זו.
מאתר נזילות איכותי הוא נכס שכדאי למצוא ולזכור את המספר שלו לכל מקרה של נזילה נוספת. כאשר אתם מכירים את מאתר הנזילות שלכם ממקור ראשון, אתם יכולים להיות בטוחים שיספק לבעיית הנזילה פתרון שמשתלם לטווח הארוך.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

נוסף לאחרונה

Call Now Button דילוג לתוכן