איך לנהל נכס בשנת 2019

צרו איתנו קשר

תוכן עניינים

ניהול ואחזקת מבנים

ניהול ואחזקת נכסי נדל"ן הוא נושא בעל חשיבות רבה, בהיותו משפיע על בטיחות ורווחת כל השוהים בו באופן יומיומי ועל ערכו הכספי של הנכס. לכן, בשנים האחרונות נכנסו לשוק הנדל"ן חברות פרטיות המעניקות מגוון שירותים ייעודיים ומקצועיים המותאמים ספציפית לאחזקה של מבנים עסקיים, פרטיים וציבוריים. תחום אחזקת מבנים הינו קריטי והמציאות מראה שבכל סוגי המבנים דרוש שתהיה תחזוקה ומעקב שוטף על מנת שיוכל להתנהל בצורה מיטבית לשנים ארוכות. 

מה כוללים השירותים של חברת לאחזקת מבנים?

חברת אחזקת מבנים מעניקה מגוון שירותים חשובים לבעלי נכסים, חברת דירות למכירה ובתים פרטיים, בניינים מסחריים, מבנים ציבוריים ועוד, המסייעים למנוע תקלות בתשתיות המבנה, לשמור על בטיחות השוהים בו ועל הניקיון השוטף ומשמרים את ערכו של המבנה לטווח ארוך. 

הפעולות והשירותים עליהם אחראית חברת האחזקה כוללים, בין היתר, תיקון תקלות באמצעות בעלי מקצוע מעולים, ניקיון וצביעת המבנה לרבות חדר המדרגות והכניסה, גינון, הדברה, גיזום ופינוי פסולת, ביצוע מעקב שוטף של תקינות מערכות החירום והבקרה, שמירה ואבטחה ושמירה 24 שעות ביממה ושימוש במצלמות במעגל סגור, קבלה ומודיעין, התקנה של מערכות ייעודיות לצרכי חסכון במים וחשמל וכן הלאה. חשוב לדעת, שכל השירותים שמעניקה החברה מבוצעים על ידי אנשי מקצוע ועובדים מנוסים ואיכותיים, אשר צברו מוניטין טוב בתחומם. 

היתרונות העיקריים

  • טיפול איכותי שוטף במבנה: חברת אחזקת מבנים, המבצעת ביקורות בטיחות בנכס, דואגת לטפל מיד בכל תקלה שקורית בבניין ובתשתיות, שומרת על ניקיון פנים וחוץ, צביעה והדברה, למעשה מונעת מהמבנה מלהגיע למצב של תקלות שוטפות והזנחה ומאפשרת לדיירים ולכל המשתמשים בו ליהנות מסביבה נקייה ואיכותית ברמה גבוהה. כמו כן, בצורה זו אתם יכולים להיות רגועים שיש מישהו מקצועי שדואג עבורכם לכל התחזוקה וביצוע המטלות השוטפות ההכרחיות. 
  • עליית ערך הנכס: לאור הטיפול המסור שמעניקה חברת אחזקת מבנים, המקפידה הן על תקינות הנכס והן על הנראות והטיפוח שלו, ערכו של הנכס עולה בצורה משמעותית. לכן, בעת מכירה או השכרה של הנכס ניתן יהיה לגבות עבורו מחיר גבוה כיוון שבסופו של יום, הניקיון והאחזקה מהווים גורם משמעותי המשפיע במצבים אלה. 
  • חסכון ניכר בזמן ובטרחה: קצב החיים בארץ הוא מהיר ודינמי, ישנו עומס ולחצים של עבודה ודאגה למשפחה. לכן, חברת אחזקת מבנים חוסכת לכם זמן יקר ומבצעת את כל השירותים והמטלות הדרושות בהקדם האפשרי ובלי שאתם צריכים לעשות דבר.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

נוסף לאחרונה

Call Now Button דילוג לתוכן