בחירת חברת ניהול לבניין – כל מה שצריך לדעת

צרו איתנו קשר

תוכן עניינים

בשנים האחרונות, ניהול ואחזקת מבנים נהפכה למשימה קשה יותר מתמיד. הדיירים משתנים, הדרישות נהיות מורכבות יותר, והמשימות בכמויות גדולות הרבה יותר. לפעמים, לוועד הבית, מאוד קשה לספק את הסחורה. הכירו את הפתרון שיעשה לכם הרבה יותר שכל – חברת ניהול לבניין. חברת ניהול ואחזקה תדאג להכל מהכל, החל משירותי ניקיון ואחזקה ועד לשירותי גבייה וכספים.

למה כדאי לקחת חברת ניהול ולא לנהל לבד?

ניהול מבנה באופן מלא דורשת הרבה מאוד זמן פנוי, התעסקות, ואפילו ידע מקצועי במגוון דברים. מלבד זאת, התחזוקה השוטפת דורשת עבודה פיזית, עבודה כפיים מאומצת ורציפה. ואם כל האמת, לא משנה כמה נרצה לחסוך, לפעמים זה לא מתאפשר. לחלקם אין מספיק זמן פנוי להשקיע, לחלקם האחר הגיל משחק תפקיד חשוב, ולחלקם העיקרי אין פשוט כוחות או סבלנות לזה. ולכאן, נכנסת לתמונה, חברת אחזקת מבנים. אז למה כדאי להשכיר את שירותיה? הנה כמה סיבות:

  1. פינוי וחיסכון בזמן – משימות תחזוקת המבנה דורשות הרבה מאוד התעסקות וזמן פנוי, ולא תמיד זה מתאפשר. אחרי הכל, לכולנו יש עבודה, משפחה, ודברים הדורשים תשומת לב. השכרת שירותיה של חברת ניהול לבניין תפנה לנו בוודאות כמויות אדירות של זמן, התעסקות מיותרת, וחיסכון מרבי. ללא ספק, זוהי התמורה הטובה ביותר למחיר.
  2. חיסכון בכסף – תחזוקה הבניין דורשת הוצאה כספית בלא מעט מקרים. לחברת ניהול מבנים קיימים צוותים אשר עוסקים בתפעול הבניין, וכך, ימנעו הוצאות רבות וחוזרות. השירותים שתקבלו מחברת ניהול ואחזקה הינם מקצועיים ומוסמכים מכל בחינה. במילים אחרות, חברת ניהול לבניין חוסכת לכם הרבה מאוד כסף בכל חודש.
  3. הנהלת חשבונות כשירה – בהרבה מאוד מקרים, וועד הבית חייב לנהל את הכל בעצמו. החל מהוצאות, ניהול תקציב הבניין החודשי, ודחיית סיפוקים אפשריים. במרבית מהמקרים, זה פשוט לא קורה. לוועד הבית, אין את ההכשרה המתאימה למשימה. לעומת זאת, אצל חברת ניהול מבנים קיימת מחלקה ייעודית לנושא – הנהלת חשבונות. הנהלת החשבונות תדע כיצד להתנהל טוב יותר עם התקציב של הבניין, תסייע בניהול סיכונים, ותפיק לקחים.

אלה הם שלושת הסיבות המוצדקות להשכרת שירותיה של חברת ניהול ואחזקת מבנים. מלבד זאת, החברה תספק ערך מוסף בנושאים משפטיים, שירותי גבייה מול הדיירים, וניהול מלא של ועד הבית. כמובן, ישנם שירותים נוספים אשר מסופקים על ידי חברת ניהול חיצונית אשר תורמת לכל הדיירים. לעוד פרטים על חברת אחזקה וניהול מבנים בקרו באתר הרשמי של חברת UP-TOWN, מומלץ.

מה ההבדל – כמה זה יותר יקר?

אם אתם גם ככה מוצאים כמה מאות שקלים על תחזוקת הבניין, ההבדלים יהיו מהותיים בלבד. לדוגמא: עלויות התחזוקה השוטפת והניקיון יהיו בהפרשים מאוד קטנים אם בכלל. במספרים, ההבדלים יהיו כ־20% יותר. כמובן, נוכל לחסוך לא מעט כסף לבד. אם זאת, נצטרך להשקיע יותר זמן, התעסקות, ושימוש בבעלי מקצוע חיצוניים. לעומת זאת, חברת הניהול תעניק לנו ביטחון ושקט. ההמלצה שלנו: חשבו מהם עלויות התפעול הנוכחיים ובצעו השוואה מול חברת הניהול והאחזקה.

לפרטים נוספים והרחבה בנושא בקרו באתר – https://uptown-batim.co.il.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

נוסף לאחרונה

Call Now Button דילוג לתוכן