גינון לבניין משותף

צרו איתנו קשר

תוכן עניינים

גינון בניינים משותפים; מהי עבודת הגנן, עד כמה באמת צריך אותו וכמה יעלה? – המידע כאן. 

רגע לפני הזמנת חברת גינון או גנן גינות פרטיות עצמאי, חשוב להבין מהי עבודת הגינון, מה כוללת, כמה תעלה ולמה אתם אמורים לצפות מהגנן שלכם. האם הוא צריך לטפל בגיזום וכריתת עצים? האם הגנן צריך לטפל גם בדישון הגינה? אלו שאלות מצוינות, עליהן נעמוד וניתן את התשובה במאמר הבא. כמו כן, נעבור על הנקודות הבאות:

  • מה כולל גינון לבניין משותף?
  • כיצד אפשר לדעת שהגנן מקצוען אמיתי?
  • מה עבודת הגינון אינה כוללת? 

מה גינון לבניין משותף כולל?

עבודת הגינון כוללת כמה פעולות שונות, כאשר כל פעולה ופעולה נועדה לייפות את הגינה ולהפוך אותה למרשימה ככל הניתן. עבודת הגינון יכולה לכלול גיזום של דשא וכן גיזום של שיחים, כמו גם עבודת שתילה של צמחים חדשים וטיפוח שלהם לאורך זמן. בנוסף לכך, עבודת הגינון חייבת לכלול גם עבודת דישון, שכן ללא דישון הגינה פשוט לא תצליח לשגשג במקרה הטוב. במקרה הרע, צמחים יתחילו לנבול עם הזמן. 

כיצד אפשר לדעת שהגנן מקצוען אמיתי?

זה דבר אחד למצוא גננים מומלצים מכל הארץ ובערי מגורים, אבל זה דבר אחר למצוא את הגנן הנכון. אם אתם שואלים איך אפשר לדעת שהגנן מקצוען אמיתי, התשובה נמצאת בגינה שלכם. תפקידו של הגנן הוא לא רק לגזום שיחים כאוות נפשו וכמה שבא לו, אלא הוא צריך לדעת באיזו עונה צריך לגזום שיחים וצמחים שונים. אחרת, אפשר בקלות לגרום ליותר נזק מאשר תועלת. כמו כן, תפקידו של הגנן הוא לא רק לדשן כאוות נפשו, אלא לדעת מהם המינונים ומהם סוגי הדשנים המומלצים לסוגי הצמחים שלכם. לבסוף, גננים צריכים גם לדעת מה אסור להם לבצע – המשיכו לקרוא.

מה עבודת הגינון אינה כוללת?

עבודת הגינון כוללת טיפול ותחזוקה של גינות פרטיות, למעט המקרים של כריתת עצים. על מנת לבצע כריתת עצים, יש צורך להזמין כורת עצים מורשה ומוסמך. אחרת, כריתת עצים חובבנית מהווה עבירה על החוק ויכולה לגרור קנסות כספיים ועונשים אחרים הקבועים בחוק. כמו כן, עבודת הגינון אינה כוללת את כל מה שקשור וכרוך בעבודת תשתיות של צנרת, אינסטלציה ועוד. לבסוף, גננים בדרך כלל אינם מתעסקים עם התקנת ממטרות ואמצעי השקיה אחרים. אם הם כן עוסקים בכך, הם יגבו ממכם תשלום בנפרד לעבודת הגינון. 

לסיכום, טיפ למציאת חברת אחזקת מבנים וגינון 

לסיכום, יש לכם 2 אופציות עיקריות: האחת היא לאתר חברת אחזקת מבנים הכוללת גם שירותי גינון. האופציה השנייה היא למצוא גנן עצמאי המספק שירותי גינון לבניינים משותפים. כך או כך, הקפידו לפני כן לערוך השוואת מחירים לגינון גינות בבניינים משותפים. באמצעות השוואת מחירים בין גננים או בין חברות אחזקת מבנים, תוכלו לאתר את החברות האטרקטיביות והמקצועניות ביותר באזור המגורים שלכם. בהצלחה! 

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

נוסף לאחרונה

Call Now Button דילוג לתוכן