הדברת טרמיטים בבניין משותף

צרו איתנו קשר

תוכן עניינים

הדברת טרמיטים נעשית ע"י מדביר מקצועי ומיומן שמכיר את יסודות המקצוע מא' ועד ת'. הדברת טרמיטים נעשית ע"י חומרי הדברה, וחלקם ממש מסוכנים לבני האדם. בעת ההדברה, על המדביר לוודא שהחפצים מכוסים היטב, וששום בני אדם לא נותרו בסביבת המקום. במאמר זה, נדון במספר שאלות: מי בעצם לוקח אחריות על ההדברה עצמה בבניין משותף? ומהם טרמיטים ואיך הטיפול נעשה.

מי לוקח אחריות על ההדברה

בניין משותף מנוהל ע"י וועד הבית שאחראי על שלל משימות יחד עם חברת הניהול שצמודה אליו. אם קיים בעיית טרמיטים בדירה בתוך בניין משותף האחריות היא על בעל הדירה. ומהצד השני, כאשר בעיית הטרמיטים מגיעה לקוטלי הבניין המשותף, כל משתתפי הבניין אחראים לקחת חלק או השתתפות מסוימת בעלויות ההדברה השונות. וועד הבית וחברת ניהול הבניין רשאים לגבות כסף במקרים כאלה ודומים, דיירים שאינם מוכנים לנטול חלק בהשתתפות, עשויים להיות חשופים לתביעות שונות. בדיוק כמו שכל הדיירים משתתפים בחשבון החשמל בקומות הבניין, כך הם גם מחויבים לקחת חלק בהוצאות השוטפות של הבניין – עלויות תפעול ותחזוקה של הגינה, עלויות מים וחשמל, וכמובן עלויות שמחייבות הגעה של בעל מקצוע.

מה זה טרמיטים? ואיך מטפלים בהם

טרמיטים הם חרקים ממשפחת התיקנים, המראה של הטרמיט הוא בדמות תיקן ו\או נמלה בצבע צהבהב. ישנם יותר מ- 10 זנים שונים של טרמיטים, ומרביתם נמצאים במחוזות ישראל, בערים פופולאריים מאוד. בישראל, ישנם שלושה סוגים של טרמיטים נפוצים: טרמיט ננסי, טרמיט מרושת, והטרמיט הסיני. ברוב המוחלט, הטרמיט הממוצע מוצג בשפלת החוף, במדברים עמוסי מזון, ובמקומות חמים מאוד. אז כיצד מטפלים בטרמיטים? הנה התהליך הקצר:

  1. איתור הטרמיטים – בשלב הראשוני, המדביר חייב לאתר את מקום הימצאותם של הטרמיטים. ניתן לאתר את מקומם העיקרי באמצעות מערכות ניטור, מערכות טכנולוגיות ואלקטרוניות.
  2. התחלת ההדברה – המדביר חייב להבין מהם סוגי החומרים שהורגים לצמיתות את הטרמיט. למדביר יש ניסיון אחד בלבד, לאחריו הטרמיטים יוכלו להתרגל לחומר ההדברה, ויהיה מאוד קשה להדבירם. לכן, המדביר חייב להשתמש בשני חומרים חזקים אשר מזיקים ומפרקים את הטרמיט לחלקיקים. במילים אחרות – המדביר חייב להשתמש בחומרי הדברה חזקים, אפקטיביים, וכאלה שישמידו את הטרמיטים אחת ולתמיד.
  3. מערכות מנע והגנה – לאחר סיום ההדברה, לאחר מספר ימים בודדים, המדביר חייב לבקר במקום האירוע, ולהתקין שלל מערכות מנע והגנה להרחקת הטרמיטים. מערכות הגנה מפני טרמיטים נועדו בפני הרחקת טרמיטים ממקום האירוע. ההתקנה מתבצעת ע"י מדביר מקצועי.

הדברת טרמיטים מתחילה בשלב האיתור המתקדם, ולאחריה מתבצעת באמצעות חומרי הדברה אפקטיביים. במקרים בהם יש לבצע בדק בית, תדרשו לבצע הדברה או בדיקה של טרמיטים ומזיקים בביתכם. במקרים כאלה, רצוי למצוא מספר טלפון של מדביר מוסמך ואיכותי.

הדברת טרמיטים רק עם סטופ טרמיט

הצורה האפקטיבית ביותר להיפטר מטרמיטים עקשניים מתחילה עוד באיתור המוקדם. הדברת טרמיטים מתבצעת באמצעות תכשירים מתקדמים, חומרי הדברה יעילים, וע"י מדביר מקצועי. אם אתם מעוניינים להיפטר מהטרמיטים שלכם בכל מחיר ולצמיתות, הכירו את חברת סטופ טרמיט. חברת סטופ טרמיט בעלת ניסיון של 25 שנה בתחומי ההדברה השונים – החל מטרמיטים, ועד ליצורים הכי קשים: פשפשי המיטה. אצלנו, תקבלו את המחיר הטוב ביותר בהתאם לעבודה יסודית ומקצועית.

בכל שלב, בכל ייעוץ, אל תהססו לפנות אלינו! צוות סטופ טרמיט.

המאמר באדיבות דדי מחברת סטופ טרמיט

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

נוסף לאחרונה

Call Now Button דילוג לתוכן