הטעויות שאתם עושים בבחירת חברת אחזקה ואיך נמנעים מהן?

צרו איתנו קשר

תוכן עניינים

תחזוקתו של נכס המיועד לצרכי מגורים או מסחרי היא איננה דבר של מה בכך. מדובר בעבודה שוטפת המצריכה זמן, ערנות באשר לכל תקלה אשר יכולה להיגרם או לצוץ בעתיד, וכן מומחיות של בעלי מקצוע מיומנים המאפשרת לספק מענה מידי בכל עת ועת.

בשונה מימים עברו בהם בעל הנכס היה נעזר באנשי שירות ומתפעל את תחזוקת הנכס באופן עצמאי, הרי שכיום יותר ויותר בעלי נכסים וכן וועדי בניינים, מבקשים להיעזר בשירותיהן של חברות אחזקת מבנים המספקות את המענה המקיף ביותר, או במילים אחרות – מסירות את נטל המעמסה מכתפיהם על הוועדים ובעלי הנכסים.

עם זאת, כדאי להכיר מספר היבטים משמעותיים בהם רבים טועים בעת שהם בוחרים בחברת אחזקות מבנים, ואותם ריכזנו להלן.

אי-בדיקת ביקורות ופידבקים על החברה

חברים נכבדים, אתם חיים בעידן האינטרנט, נצלו אותו עד תום. כל מה שעליכם לעשות הוא לכתוב את שם חברת אחזקות המבנים בה התעניינתם, ולבחון מהן התוצאות שעולות מן הרשת.

לצד ביקורות של גולשים אשר יכולים לכתוב בכרטיס העסקי של בית העסק עצמו, הרי שתוכלו למצוא מגוון רחב של היבטים נוספים אשר יעלו מתוך הרשת בדמות הליכים משפטיים כאלו ואחרים שננקטו כנגד החברה, ולעתים אף כתבות שלמות המספרות על מעללי החברה המספקת שירותי אחזקת מבנים.

במידה ולא מצאתם כל דבר מה שישחיר את שמה של החברה, הרי שתוכלו להסיר דאגה מלבכם ולהמשיך בתהליך מולה.

מענה שמתאים לסוג המבנה וצרכיו

לא דומה מבנה אחד לשני, וישנם בניינים משותפים ובהם תוכלו למצוא חצר רחבת ידיים ומלאה בצמחייה שונה המצריכה שירותי גינון, אל מול מבנה אחר ובו אין כמעט כל צורך בגנן אשר יספק את המענה עבור המבנה.

כמו-כן, מבנים חדישים יותר ייתכן ולא יצריכו מענה מידי של אנשי מקצוע לתיקונים שוטפים, בעוד שמבנה וותיק בהחלט עלול להצריך איש מקצוע אשר יודע כיצד לעבוד עם כלי עבודה שונים מעת לעת.

בהתאם לצורכיכם, בקשו לוודא האם מדובר בחברת אחזקת מבנים אשר יודעת כיצד לספק שירותים המבססים על כלי עבודה וגינון בהתאם לצורך, וכן אם מדובר בחברה אשר יכולה לספק שירותים מינימליים שכן המבנה איננו מצריך מעבר לכך. יש לנושא שכזה השפעה משמעותית על המחיר הסופי שתצטרכו לשלם מדי חודש וחודש, ועל-כן זהו היבט שאל לכם להתפשר עליו.

מה שזול יקר? לא בהכרח, אך בדקו היטב את ההסכם

תחום אחזקת המבנים הוא תחרותי ותוכלו למצוא מגוון רחב של חברות שישמחו להעניק לכם את השירות הטוב ביותר.

אך את טיב השירות תוכלו לבחון היטב בחוזה שייחתם ביניכם לבין החברה. בדקו אותו היטב, קראו סעיף וסעיף ובדקו מה החברה מציעה לכם באופן מדויק.

אל תראו בחוזה שכזה כמעין מהלך פורמלי שניתן לעשותו ברגע אחד. קראו היטב, שקדו על הסעיפים, ואם ישנו היבט מסוים שלא תואם את ציפיותיכם, הרי שתוכלו להציף זאת אל מול חברת אחזקת המבנים ולבקש לשנות את השירות המיועד עבורכם. במידה והדבר לא אפשרי, הרי שתוכלו להמשיך ולערוך בדיקות נוספות בקרב חברות נוספות.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

נוסף לאחרונה

Call Now Button דילוג לתוכן