העתיד של ניהול אחזקות – העולם אוטומטי ואתם שקטים

צרו איתנו קשר

תוכן עניינים

ניהול נכסים זו עבודה לא פשוטה. נכון, אם אתם לא הבעלים של הנכס, הדאגה פחותה, אבל האמת היא שחברת ניהול נכסים שלוקחת את עצמה ברצינות מתנהגת כמו בעל הבית, ולוקחת את הדאגה מכתפי הבעלים. האתגר בשמירה על הנכס תקין, החשמל, הצנרת, הכול חייב להיות תקין כל הזמן, וכל תקלה היא דאגה. בין אם מדובר בבניין משרדים או בבית מגורים, העבודה מול אנשים שמצפים לשירות, בטח כאשר מדובר במשהו שנחשב יקר יחסית, זה אתגר מתמשך.

בלינק – תוכנה לניהול ועד בית נועדה להסיר את הדאגות מלבכם, ולעשות סדר מופתי במקום שחייבים אותו. העבודה מול השוכרים, העבודה מול הספקים, העבודה מול עצמכם, הכול נהיה מסודר יותר, ברור יותר, מדויק יותר, וקל יותר.

היתרונות של התוכנה

תוכנה לניהול ועד בית היא צעד חובה, ועבודה עם אפליקציה שכזו היא כבר לא ממש עניין של בחירה. ברגע שהמתחרים שלכם מיישמים את התוכנה, אין לכם הרבה ברירה. אם לא תעבדו עימה, אתם תישארו מאחור, ומן הסתם אף עסק לא רוצה להישאר מאחור.

בלינק – תוכנה לניהול ועד בית מאפשרת לכם – 

  • לקבל תשלומים אונליין – חסל סדר איסוף צ'קים ומרדף אחרי השוכרים. הגבייה נעשית באופן מלא בעולם המקוון, בתשלומים דיגיטליים, בקלות ובמהירות. הלקוחות שלכם יוכלו לבחור לשלם לכם בצורה שהכי נוחה להם, ויזה, מאסטרקארד, אפילו אפל פיי (Apple Pay), מה שאומר שלא יהיה להם שום תירוץ להתעכב עם התשלום. עבורכם זה גם מהווה חיסכון זמן משמעותי.
  • גישה לנתונים חשובים – מי שילם, מי לא שילם, והאם אתם שילמתם לספקים? הכול בממשק אחיד ונוח לשימוש, והידע הזה מהווה בסיס לעבודה נכונה וניהול נכון של הכספים שלכם בניהול הנכס.
  • שירות אישי – גבייה היא דבר מאתגר, בגלל הרבה סיבות. דבר ראשון, מדובר לעיתים בנכסים שונים, עם עלויות שונות. מעבר לכך, מדובר בהסכמים שונים על שיטות תשלום שונות, ולעיתים קרובות זה מסתבך עוד יותר עם תאריכים שונים של גבייה (דבר פחות מומלץ מלכתחילה). אחרון חביב, האתגר הגדול ביותר נובע מהעובדה שמדובר בעבודה עם אנשים, ולפעמים זה לא פשוט.

לא נוסעים לבנק

במידה ולא שמתם לב, הבנקים עושים כמיטב יכולתם לא להזמין לקוחות לסניפים. כולם עוברים לאונליין כמה שיותר, ומשתדלים שלא לתת שירותים במקום. לא רק הבנקים, הרי שבסופו של דבר גם לנו, ללקוחות, זה עניין של חיסכון רב. כל הגעה לבנק כרוכה בהמתנה, טיפול בניירת מסורבלת, והרבה כאב ראש מיותר לגמרי.

בלינק – תוכנה לניהול ועד בית חוסכת לכם את כל זה, שכן התשלום נעשה בצורה מקוונת. הלקוחות מקבלים קישור מסודר שלוקח אותם לאפשרות התשלום, הם מבצעים את התשלום בצורה מאובטחת ומקוונת, ואתם מקבלים עדכון והמידע נשמר במערכת.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

נוסף לאחרונה

Call Now Button דילוג לתוכן