השבחת נכס לפני מכירה

צרו איתנו קשר

תוכן עניינים

תמיד סיפרו לכם שאי אפשר באמת לעשות כסף קל? מתי בפעם האחרונה הצלחתם להרוויח סכום של מאות אלפי שקלים בחודש? אם גם אתם, כמו רוב האוכלוסייה,  חושבים ממוצע, חושבים שמרני ומונעים מפחד משינויים, הסיכוי שתחשבו שזה אפשרי הוא נמוך. אבל ניתן ועוד איך ניתן להרוויח בגדול וזה באמצעות מה שמכונה השבחת נכס ואו הום סטייג'ינג.

מה הכוונה בהום סטייג'ינג או בהשבחת נכס?

כאשר מדברים אתנו על השבחת נכס הכוונה היא לניסיון להגדיל את שווי הנכס הקיים לפני מכירה. למשל, אם אתם בעלי דירה ואתם מעוניינים למכור אותה, הוצאה כספית קטנה ומאמץ של שבוע שבועיים יכולים להניב לכם תשואה לא רעה. רבים הם האנשים שנמנעים להוציא כסף מכיסם על דירה שהם רוצים למכור אבל שיפוץ קטן, כזה שאתם יכולים אפילו לעשות בעצמכם ועיצוב הדירה באופן מזמין יכולים להניב לכם רווח נאה. מאחר והדקות הראשונות בהן הלקוח נכנס אל הנכס הן קריטיות, חשוב מאוד להפוך את הדירה (במיוחד אם ישנה) למזמינה מאוד. באמצעות שיפוץ קל, כמו  צביעה מחדש של כל הדירה, החלפה של מנורות והרכבת בתי מנורה אסטטיים יותר או שיפוץ רק של האמבטיה והשירותים אפשר להפוך נכס ישן ורעוע להרבה יותר אטרקטיבי לקונה.

והום סטייג'ינג?

הום סטייג'נג הוא תחום שמגיע אלינו מארה"ב מתחום עיצוב הפנים והוא ממש אומנות בפני עצמה. באמצעות השקעה מינימלית בריהוט או פריטים בתוך הדירה אפשר להגדיל את הערך שלה באלפי שקלים. עיצוב של שלוחן אוכל עם אביזרים מתאימים, וילונות רכים בחלונות, עיצוב סלון, קישוט בקיר, גופי תאורה מיוחדים, כל אלו הם חלק מאומנות ההום סטייג'נג. המטרה של עיצוב וילות היא לתת תחושה שהדירה מוארת יותר, נקייה יותר, מרווחת יותר ולפיכך מזמינה.

למי זה מתאים?

כל אדם שמעוניין למכור את הנכס שלו, לא משנה אם מדובר בדירות למכירה בטירת כרמל או דירות למכירה במרכז תל אביב. בכל מקרה שבו תרצו להרוויח קצת יותר על הנכס שלכם ולא להתפשר במחיר או להיאלץ להוריד מהמחיר שביקשתם תנסו להשביח את הנכס שלכם. בהשקעה מינימאלית של זמן וכסף תוכלו לקבל תשואה יפה ביותר. לא חייב גם שתעזרו בחברות או אנשי מקצוע. רבים הם הדברים שאפשר גם לעשות לבד. כך תוכלו לחסוך בעלויות של אנשי מקצוע, לבצע לבד או עם חברים ומשפחה שיעזרו את העבודה, ובכך להפוך את הנכס שלכם לאטרקטיבי יותר.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

נוסף לאחרונה

Call Now Button דילוג לתוכן