ועד בית בניין חדש

צרו איתנו קשר

תוכן עניינים

 אז מה צריך הבניין שלכם כדי להיראות טוב? טיפוח גינה, ניקיון חדר מדרגות, החלפת נורות, בדיקת נקודות חשמל, תחזוקת גנרטורים, בדיקת מטפים ומה לא. המטלות משתנות בהתאם לסוג הבניין. בבניין צנוע בן 4 קומות סביר להניח שאפשר להסתפק בניקיון חדר המדרגות ובבדיקת נורות, אך בבניין גבוה או אפילו מגדל יש צורך לדאוג לתחזוקתם של גורמים רבים כמו בריכת שחייה, טיפוח גינה, בדיקת המעליות ועוד.

כמה עולה ועד בית בבניין חדש?

בעוד שהתשלום לוועד בית בבניין ישנן יחסית עשויה לנוע בין 100 ל-150 שקלים בחודש, הרי שכאשר מדובר בבניין חדש, הרי שהמחירים עולים. היות שהבניין החדש כולל שירותי תחזוקה שונים, הרי שוועד הבית בבניין חדש עשוי לעלות גם אלפי שקלים. זאת משום שבבניינים אלה כוללים הוצאות ועד בית יקרות ויש צורך לבצע בדיקות יקרות כמו בדיקת מערכת הספרינקלרים שעולה כ-1,000 שקלים, או בדיקת מערכת סולרית שנתית שעולה כ-1,800 שקלים.

איך בוחרים ועדבית?

עברתם לבניין חדש? כעת, עליכם לבחור את הנציג שישמש כוועד בית. אלה כמה טיפים לבחירת ועד בית שיכולים לסייע לכם:

  • השכן האכפתי – בחרו את האנשים האכפתיים שבאמת מעוניינים לבצע שינויים בבניין. שכנים אלה ישמחו לתת מענה לכל בעיה, והם יגבו אתהכסף הדרוש בחיוך רחב. כמובן, חשוב מאוד להעריך שכנים אלה. אז אם ראיתם שהשכן טיפח את הגינה בעצמו או הזמין גנן כדי לטפל בגינה, הזמינו אותו לכוס קפה בביתכם.
  • חלוקת תפקידים הוגנת – גם אם יש לכם שכן שמתנדב לכל משימה, אין זה אומר שעליו להיות ועד בית בכל שנה. תוכלו לבצע חלוקה לפי קומות ולהחליט מי מבין בעלי הדירות יוכל להיות ועד הבית הפעם.
  • תשלום לוועד בית – אם אתם מעוניינים לעודד את כל הדיירים להשתתף בניהול הבניין, אפשר לקבוע דמי ניהול שיכלו בסופו של דבר לכיסו שלועד הבית. כמו כן, חשוב להקים קופה משותפת על מנת שניתן יהיה להשתמש בה להוצאות שונות.
  • הגרלה בשנה הראשונה – אם אין מי שמתנדב להיות ועד בית ואם רק עכשיו נכנסתם לדירה, כדאי לארגן הגרלה.
  • בדיוק כמו בבחירות – לעתים ישנם כמה מתמודדים לוועד בית, כך שניתן לערוך הצבעה מסודרת ולקבוע מי יהיה ועד בית השנה. ממש כמוביום הבחירות.

מדוע שלא תפנו לחברת אחזקות?

בעידן המודרני שלנו אינכם צריכים לנהל את הבית לבד. תוכלו לפנות לחברת אחזקות מקצועית המציעה לכם את כל השירותים הדרושים. צוות מקצועי האמון על תחזוקת הבניין שלכם יחליף את ועד הבית שלכם וישמש כעוגן עמיד בשעת הצורך. כך שכשאתם חוזרים הביתה עייפים מהעבודה, אינכם צריכים לדאוג לעניינים כמו ניקיון חדר מדרגות, החלפת נורות או בדיקת גנרטורים. ישח ברה מקצועית שעושה זאת בשבילכם.

עברתם לבניין חדש ואין מי שינהל אותו? קבלו שירותים איכותיים מחברת טופ אחזקות.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

נוסף לאחרונה

Call Now Button דילוג לתוכן