כל מה שחברת אחזקה עושה ולא תעשו בעצמכם

צרו איתנו קשר

תוכן עניינים

חברת אחזקה וניהול מבנים אחראית על האחזקה, התחזוקה, והניקיון השוטף של המבנה. לעיתים, החברה גם משמשת כוועד הבית הראשי של הבניין. לחברת האחזקה ישנם שירותים רבים, שירותים אשר נועדו לתת מענה למגוון רחב של נושאים. החל משירותי ניקיון ואחזקה, ניהול כספים, ועוד. חברת טופ אחזקות מתחייבת לספק שירות אישי ומקצועי! מחירים ללא תחרות, בהתחייבות.

השירות הכי מבוקש – שירותי ניקיון ואחזקה

מבנה משותף כולל בתוכו לפחות 5 דיירים, כולל ועד הבית. לפיכך, הדרישה בתחזוקה וניקיון שוטף היא חובה. מהיום, לא תצטרכו עוד לדאוג לניקיון ולתחזוקה השוטפת של המבנה, חברת האחזקה תעשה זאת בעבורכם. השירות כולל: ניקיון של חדרי המדרגות, ניקוי ופינוי פחי האשפה, ניקיון של המחסן או החנייה, וכמובן ניקיון של הוויטרינות והווילונות בלובי. השירות יבוצע לפי דרישה, פעם או פעמיים בשבוע. המחירים עבור שירותי אחזקה וניקיון מתומחרים לפי שעה, כמות ביקורים, וחומרים.

בנוסף, ייתכנו שינויים במחיר בעקבות כמות הדיירים והקומות של הבניין המשותף. חברת אחזקה וניהול מבנים אחראית גם על חידוש הבניין והלובי, כגון: החלפת מוצרי נוי ועציצים, החלפת וילונות ישנים בלובי, ותיקונים קלים אשר נדרשים. חברת אחזקת מבנים אחראית להכל מהכל. מעבר לכך, החברה אחראית גם על ניהול התקציב החודשי של הבניין, ניהול ועד הבית, והיבטים משפטיים. להזמנת וילונות בהתאמה אישית ניתן לבקר באתר וילונות ישראל, משם תוכלו לרכוש וילונות.

שירותים נוספים המסופקים על ידי חברת אחזקה

חברת אחזקה מנהלת את כל תחומי הבניין בצורה מדויקת, מקצועית, ורחבה. בעקבות זאת, חברת האחזקה חייבת לספק מגוון רחב של שירותים שנועדו לתחזוקה מלאה של הבניין המשותף. בין היתר, מלבד הניקיון והאחזקה, החברה מתפעלת את ציוד הביטחון והאבטחה, מתקינה עמדות נגד אש ושריפה, אחראית על תחזוקת המעליות ברמה השנתית והשוטפת, אחראית על תיקונים קלים ושיפוצים לבניין, ומספקת גם את כל המערך המשפטי והפיננסי של ועד הבית. במילים אחרות: חברת אחזקה וניהול מבנים מעניקה לכם שקט, מונעת מכם התעסקות מיותרת, וחוסכת זמן.

למה כדאי לבחור דווקא בטופ אחזקות?

חברת טופ אחזקות היא חברה המתמחה באחזקה וניהול מבנים באופן מלא ומקצועי. החל משירותי ניקיון ואחזקה, שיפוצים ותיקונים כלליים, אחזקת מעליות, ואפילו ניהול תקציב בשוטף. אז למה כדאי לבחור דווקא בטופ אחזקות? לפניכם שלושה סיבות מוצדקות לבחור דווקא בנו:

  • שירות אישי – גם זה נשמע קלישאתי, אצלנו, הלקוח מקבל את השירות הטוב ביותר. יחס אישי ומועדף, מענה בזמן אמת על שאלות ובעיות, צד טכני המטפל בהכל, ועוד הרבה. מבחינתנו, הלקוח נמצא במקום הראשון, הוא יקבל את השירות הטוב ביותר מצידנו.
  • מחירים אטרקטיביים – בחברת טופ אחזקות, מלבד השירות, מקבלים גם מחירים ראויים. המחירים אטרקטיביים, אמינים, וישרים מכל בחינה. בהתאם לשירות שתחפצו, תקבלו את הצעת המחיר הכי טובה שאפשר. מתחייבים למחיר אטרקטיבי וטוב.
  • אמינות ויושרה – חלק בלתי נפרד מאיתנו נמצא דווקא באמינות והיושרה. כל הלקוחות שלנו מרוצים, וחוות הדעת חיוביות. אמינות ויושרה זה חלק מאיתנו, ממש כך.

לפרטים נוספים ולקביעת פגישה ללא התחייבות חייגו עכשיו – 072-395-7528.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

נוסף לאחרונה

Call Now Button דילוג לתוכן