כל מה שצריך לדעת על המעבר לבית חכם

צרו איתנו קשר

תוכן עניינים

בשנים האחרונות, יותר ויותר אנשים עוברים להשתמש במערכות בית חכם. חלקם עושים זאת כחלק מתהליך הבנייה של בית חדש, אחרים עושים זאת כחלק משיפוץ של בית קיים או כחלק מתהליך של שינוי שהם מבצעים במבנה. 

המעבר לשימוש בבית חכם נועד לשפר את איכות החיים וכן לאפשר להם לחסוך בעלויות בצורות שונות. מערכות אלה מקלות ברמה ניכרת את השימוש בפריטים ובמוצרי חשמל שונים בבית, כך שניתן לשלוט בהם בצורה הרבה יותר אפקטיבית, ולא משנה היכן נמצאים ומה עושים. 

בית חכם של סומפי, מאפשר לכל מי שמתקין את המערכת ליהנות מאפשרות לשלוט באופן מלא, במגוון רחב של מוצרי חשמל ומערכות שונות. כך למשל, אפשר לשלוט במערכות מיזוג אוויר, דוד שמש, שקעים עם פונקציות שונות ועוד. זה הופך את הבית להרבה יותר קל לניהול ושליטה וזה מאפשר גם לחסוך לא מעט בצריכת החשמל ובהוצאות בכלל. 

בית חכם

בית חכם של סומפי ניתן להתקין הן בשלב בניית הבית והן בשלבים מתקדמים יותר. אז נדרש לבצע שינוי, בין אם זה באמצעות התקנת המערכת ובין אם זה באמצעות התאמה של שקעים רלוונטיים. התהליך מתבצע באמצעות אנשי מקצוע שמתמחים בהתקנת בית חכם באופן כללי ובמערכות כאלה בפרט. 

כיצד מבצעים את המעבר למערכת בית חכם

בשביל לבצע את השינוי, צריך לבחון תחילה האם זה בכלל משתלם, מבחינה כלכלית, מבחינת מבנה. הרי יש בתים קטנים, שאין צורך בהכרח להתקין בהם מערכות בית חכם, מעצם זה שאין הרבה כלים ואמצעים שצריך לשלוט עליהם מרחוק. מה עוד שהתקנת המערכת תדרוש שינוי, שיכול לעלות הרבה יותר מהחסכון שנוצר כתוצאה מהשימוש במערכת. 

במידה ואכן משתלם לנו להתקין מערכת כזו בבית, אז השינוי יתבצע בכמה אופנים. ראשית, נצטרך להתקין את המערכת עצמה, ולחבר אותה לאינטרנט בבית. החיבור יכלול גם שימוש באפליקציות או אתר אינטרנט, דרכם אנחנו נוכל לשלוט על המערכת מכל מקום, בין אם זה מהמחשב בבית, ממכשיר הסלולר שלנו ומכל מקום בו אנחנו נמצאים. זה כמובן תלוי בסוג ואופי המערכת עצמה. 

שנית, אנחנו נצטרך להחליף את השקעים ולהתקין שקעים עם אמצעים שיאפשרו חיבור למערכת. למשל, אנחנו יכולים להתקין טיימר לדוד שמש, אשר יתחבר למערכת וכך אנחנו נוכל להדליק ולכבות אותו מתי שנרצה, מכל מקום. זה נכון גם לגבי מערכות מיזוג אוויר, תריסים חשמליים ואלמנטים אחרים. 

במקרים מסוימים, כמו למשל, תריסים חשמליים, ייתכן מאוד שאנחנו נצטרך להחליף את הפריט עצמו, מאחר והתריסים שמותקנים אצלנו לא יכולים להתחבר למערכת. לכן, משתלם יותר מבחינה כלכלית, להתקין מערכת בית חכם, בשלב תהליך הבנייה של הבית, כך אנחנו חוסכים את הצורך לבצע את ההחלפה בהמשך. 

כמובן שעלינו לבדוק היטב עד כמה המערכת עובדת והאם כל הפונקציות פועלות כמו שאנחנו רוצים. 

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

נוסף לאחרונה

Call Now Button דילוג לתוכן