לא רק בשלב הבנייה צריך מקצוענים – גלו מדוע כדאי להיעזר בחברת אחזקת מבנים

צרו איתנו קשר

תוכן עניינים

תנופת הבנייה באזורים נרחבים בישראל מצריכה אנשי מקצוע בתחומים רבים, כדי לבנות שכונות חדשות ומבנים רבי קומות. מיזמים מסוג זה כרוכים בהרבה מאד שלבי עבודה מדויקים בהיבט ההנדסי והטכנולוגי, כדי ליצור עבור האוכלוסייה את התנאים האופטימליים למגורים.

שלבי העבודה בשטח 

הנושא המהותי הראשוני בהכנה של השטח הוא בדיקה של יועץ הקרקע בדבר הרכבה של הקרקע בשכבות השונות כדי לתכנן את אופן הביצוע של עבודות עפר. בחפירה משתמשים בכלים הנדסיים עתירי יכולות כמו שופלים, טרקטורים, בובקטים ועוד שמבצעים את החפירה במיקום שנקבע ועל פי הדרישה של המהנדס לאיזה עומק יש להגיע. 

כשמדובר בבתים רבי קומות או במבנים ציבוריים שיגיע אליהם קהל רב, מבצעים חפירה עמוקה מאד כדי ליצור חניונים תת קרקעיים, לכן דרושה עבודת צוות לאורך זמן עד ההגעה לעומק הנדרש. לאחר מכן מהדקים את השטח כדי ליצור משטח ישר וזאת באמצעות מפלסות, מכבשים וכלים הנדסיים נוספים המהדקים הן את המשטח והן את כל הדפנות.

בתום העבודה יועץ הקרקע והמפקח בוחנים את כל העבודה שנעשתה תוך ביצוע דגימה של הקרקע כדי לוודא שהכול בוצע כהלכה ואפשר להתחיל בבניית המבנה. 

אם מדובר בשכונה חדשה או בשכונה מתפתחת מבצעים במקביל לכך ועל פי התוכניות שאושרו גם עבודות עפר עבור פיתוח של תשתיות לסלילת כבישים, דרכי גישה לסביבת המגורים לנוחותם של הדיירים.

אחזקה שוטפת של הבניין 

לאחר סיום הבנייה, הדיירים מקבלים את המפתח ונכנסים לדירתם החדשה. הדרך היעילה ביותר כדי לטפל בתחזוקה השוטפת היא ביצוע כל העבודות השוטפות כמו ניקיון ותחזוקה על ידי הצוותים של חברת אחזקה מיומנת המתמקצעת בתפעול מבנים מסוג זה.

חברה זו אחראית על כל מה שקורה במבנה ועובדיה דואגים לכך שיבוצע ניקיון יסודי במבואה, בחדרי המדרגות ובכל השטחים הציבוריים בכל הקומות לעיתים תכופות ועל פי הסיכום עם נציגות של הבניין.

בנוסף לכך הם מטפלים בכל המערכות המתוחכמות של המים, החשמל, הפיקוד, מיזוג, מעליות וכל צורך נוסף. המעטפת שמעניקה חברת אחזקת הבניין כוללת גם עבודות גינון, אבטחה ושמירה. היתרון הוא שמדובר בעובדים מנוסים, מקצוענים ובעלי ידע רב ולכן הם מתמודדים בקלות יחסית עם רוב סוגי התקלות.

חברה זו מטפלת גם בגביית מלוא התשלומים מהדיירים בהתאם לעלות החודשית שנקבעה ועבור עלויות נוספות בהתאם לצורך ולהחלטה של כל דיירי המבנה. 

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

נוסף לאחרונה

Call Now Button דילוג לתוכן