למה כדאי להתקין דשא סינטטי בגינה משותפת

צרו איתנו קשר

תוכן עניינים

אין כמו משחקים של ילדים אחר הצהריים מדי יום, על הדשא המחבר בין שני בניינים בשכונה. עם זאת, בשנים האחרונות ניתן פחות ופחות לראות משטחים ירוקים ונאים שכאלה, שבהם נהנים הקטנטנים לשחק. אולי זה בגלל בעיות תקציב שמונעות את השקיית הדשא ואולי מדובר פשוט בחוסר בקיאות, באופן שבו יש לטפל במשטחי דשא גדולים. התקנת דשא סינטטי בגינה משותפת יכולה להוות פתרון נהדר, במיוחד בשכונות שבהן ישנן משפחות צעירות רבות וילדים קטנים, אשר משתוקקים לשחק בחוץ.

על היתרונות של הדשא הסינטטי

התקנת דשא סינטטי בגינה משותפת יכולה להתאים מאוד, ואף יותר, מאשר שתילה של דשא אמיתי באותה גינה. היא בוודאי אינה דורשת תשומת לב יתרה. הסיבה היא היתרון הפשוט של דשא מסוג זה – אין צורך להשקות אותו. הדבר חוסך מים, כוח אדם וכמובן את העלויות של שני הדברים הללו. כאשר אתם בוחרים משטח של דשא מלאכותי הגדול דיו בכדי לשמש כקרקע עבור גינה גדולה, אתם מעניקים לכל האנשים המתגוררים בבניין את האופציה ליהנות ממתחם ירוק תמידית, שבתחזוקה הנכונה עשוי לשמור על מראה נהדר בכל ימות השנה. בנוסף, אין צורך לחשוש מחיות שונות שייכנסו למתחם, או מחרקים אשר יזיקו לדשא – זאת כיוון שהוא, כאמור, מלאכותי ואיננו מושך כל יצורים חיים.

כיצד ניתן לתחזק את הדשא לאורך זמן?

על מנת לנקות את הדשא הסינטטי ובכך לסייע בשימור הוויזואליות והחיוניות שלו לשנים ארוכות, יש להקפיד שלא להרוס את הסיבים הייחודיים של הדשא. ניתן לשמור על ניקיון הדשא על ידי מפוח, מגרפה ואפילו בעזרת שואב אבק. גם צינור מים שישפריץ על המשטח ויסלק לכלוכים קטנים אחת לשבוע, יכול מאוד לעזור. באשר לחומרי ניקיון – מוטב שלא להשתמש בחומרים חזקים – זכרו כי דשא סינטטי בגינה משותפת אמור לשמש את כולם, תינוקות ומבוגרים כאחד, לכן חשוב שלא לנקות בחומרים שעלולים להיות מסוכנים לקטנטנים. כך או כך, מדובר בפעילות שקל מאוד לבצע והיא בוודאי דורשת הרבה פחות מאמץ לעומת תחזוקה של דשא אמיתי.

איך בוחרים דשא סינטטי בגינה משותפת?

ישנם כמה סוגים שונים של דשא סינטטי, כאשר הם נבדלים זה מזה בעיקר בעובי העלה ובאורכו. עלעלים קצרים יותר יהיו מתאימים למשחקי כדור, למשל, או כל שהייה של קבוצה באותו מתחם לצורך משחק. סוג זה של דשא יכול להיות אידיאלי וניתן להגיד כי התקנת דשא סינטטי בגינה משותפת, עדיף שתהיה מהסוג הקצר והצפוף יותר. לעומת זאת, למשטחים קטנים שנועדו בעיקר לישיבה – למשל בגינה מחוץ לבית או למתחמים קטנים – מוטב להקפיד על דשא כזה שיש לו דווקא עלעלים ארוכים. דשא מוארך מעניק רכות ותחושה נעימה ליושבים עליו והוא קרוב מאוד למראה של דשא טבעי, וניתן לחידוש ורעננות בכל שלב ביום.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

נוסף לאחרונה

Call Now Button דילוג לתוכן