מה חשוב לדעת על תחזוקה של מבני בניה קלה?

צרו איתנו קשר

תוכן עניינים

מתלבטים לקראת בניה של בית ושמעתם דברים טובים על שיטת הבניה הקלה. אבל, משהו בהבטחות לבית שמוכן בזמן שאמרו לכם ובלי חריגות מהתקציב נשמע לכם מחשיד. המשיכו לקרוא וגלו מה חשוב לדעת על תחזוקה של מבני בניה קלה. ככה תוכלו לקבל תמונה מלאה על הבחירה שתשנה את חייכם.

מה זה בכלל בניה קלה

הבניה הקלה היא שיטת הבניה המתקדמת ביותר בעולם כיום. גם מבחינת המכשור והטכנולוגיה שבה משתמשים לצרכי הבניה. אך גם מבחינת היקף העבודה – יותר ויותר קבלנים בונים היום בתים בשיטת הבניה הקלה מאשר מכל נקודה אחרת בזמן. למעשה בניה קלה היא שם כללי למגוון של שיטות בניה. המשותף לכולן היא העובדה שהם מיוצרים במפעל ולאחר מכן מועברים להרכבה בשטח. את יסודות המבנה והתשתיות מבצעים כרגיל. אך לאחר מכן מרכיבים, כמו בלגו, את הבית במקומו והתוצאה המתקבלת איכותית בעשרות מונים מבניה קונבנציונלית. 

דברים שחשוב לדעת על בניה קלה

שיטת הבניה הקלה הייתה לנפוצה בזכות העובדה כי מדובר על בניה שעשויה מחומרי הגלם האיכותיים ביותר בעולם. מבחינת יציבות המבנה וחוזקתו אין לכם מה לחשוש. מבנים הנבנים בשיטת בניה זו עוברים בקרות איכות מחמירות ונדרשים לעמוד בתקנים ובאישורים של אדריכלים ומהנדסי בטיחות. אך מעבר לאספקט הבטיחותי לבתים שנבנים בשיטות של בניה קלה יש יתרון גדול יותר בעמידותם לרעידות אדמה. שיטות האיטום וחומרי הגלם המתקדמים מאפשרים הגנה על המבנה, בנוסף לתרומתם לחוזק המבני הכלל של קונסטרוקציית המבנה.

מדובר על סוג הבניה האקולוגי ביותר שקיים כיום בשוק. לא לחינם אחד השמות של שיטת הבניה הזו היא "בניה ירוקה", מדובר על מבנים אשר יכולת הבידוד והאיטום שלהם (גם של חום וקור, אך גם של קול) היא מהגבוהות שיש. הדבר לא רק מבטיח לכם חיסכון כלכלי אלא גם עתיק אקולוגי לילדכם.

תחזוקת מבני בניה קלה

תחזוקה של מבנים שנבנו בשיטת הבניה הקלה נחשבת לנוחה יותר. חומרי הגלם האיכותיים מבטיחים שנים רבות ללא סדקים. ציינו מקודם את האיטום והבידוד של המבנים הללו, אך מה שלא ציינו היא העובדה שהאיטום הזה מונע ממים לחלחל פנימה באופן הרמטי. מה שמבטיח שלכם לא יהיו נזילות או קירות שמתמלאים בלחות.

בעבר היה נהוג לחשוב כי בניה זו היא בניה שתחזוקתה יקרה. אך הדבר הזה לא מדויק. הסיבה שחשבו כך הייתה שחומרי הגלם שבהם השתמשו בתחילה היו יקרים ודרשו עבודות תחזוקה קבועות. כיום, בזכות הפיתוחים הטכנולוגים, מדובר על עלויות תחזוקה שיגיעו לסכומים נמוכים מאשר אתם מוציאים על תחזוקת ביתכם כיום.

 

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

נוסף לאחרונה

Call Now Button דילוג לתוכן