מה כוללים שירותי אחזקת מבנים?

צרו איתנו קשר

תוכן עניינים

ככל שמבנה גדול יותר, מכיל מערכות שונות ומשרת יותר דיירים ומשתמשים, כך אתגר האחזקה שלו גדול יותר. זו הסיבה לכך שחברות מקצועיות מספקות כיום שירותי אחזקת מבנים, ודואגים שהמבנה ינוהל על הצד הטוב ביותר בהתאם לצרכים של דיירי הבניין והמשתמשים בו. השאלה היא מה כלול בשירות אחזקת מבנים?

התחומים שכלולים בשירות אחזקת מבנים

  • ניקיון – הניקיון הוא התחום הבסיסי והחשוב שחברת אחזקת מבנים מופקדת עליו. ניקיון בניין כולל התייחסות לחדרים, למסדרונות, למעליות, לגרמי מדרגות וכן לחצרות ולמרפסות. ככל שהבניין גדול יותר, ככל שהוא מכיל יותר מרחבים והוא משרת יותר אנשים, כך עבודות הניקיון מרובות. כך חברת האחזקה תעסיק יותר עובדים והעבודה תתבצע באופן אינטנסיבי.
  • העסקה – כדי לתחזק בניין צריך להעסיק צוות של עובדים. אלו עובדי ניקיון ולא רק. מי דואג להעסקת העובדים? מי בודק את העובדים? משלם את משכורתם? כל אלו נכללים בתפקיד של חברת שירותי אחזקת מבנים. החברה בוחנת את צרכי המבנה ובהתאם לכם בוחרת את צוות העובדים הנדרש.
  • גינון וכריתת עצים -בכל מבנה שכולל גם גינה או חצר יש צורך לתחזק גם את החלל הזה. לפעמים יש צורך לבצע כריתת עצים ובאופן קבוע צריך לטפל בצמחים. חברת gizum.co.il מספקת שירותים אופטימליים ומטפחת את הגינות ואת שטחים הירוקים במבנה.
  • גביה – כדי לתחזק בניין יש לבצע גבייה קבועה מכל דיירי המבנה ומכל מי שגר או מקיים פעילות בו. מדובר על אתגר שהוך וגדל ככל שהמבנה מכיל יותר יחידות דיור / משרדים או בתי עסק. ההתעסקות עם מספר רב של אנשים כרוכה בזמן רב וביכולות מקצועיות. גם נושא הגבייה מוטל על חברת אחזקת מבנים, כך מתבצעת הגביה באופן אידיאלי ומנוהל ביד מקצועית.
  • פניה לאנשי מקצוע – בכל בניין יש תקלות כאלו ואחרות. זה יכול להיות תקלה במערכת החשמל, המים, מעליות וכיוצא באלו. מי אחראי לזהות תקלות ולפנות בעת הצורך אל חברה מתאימה או אל איש מקצוע מתאים? חברת אחזקה היא זו שמופקדת על ניהול המבנה ועל זיהוי כשלים כאלו ואחרים שמתרחשים במהלך השימוש בו. היא זו שתפנה אל אנשי מקצוע מתאימים במידה ומדובר על פעולות שהחברה עצמה אינה מסוגלת לבצע. כמו כן החברה לאחזקה תעקוב אחרי ביצוע העבודה באופן מושלם והסדרת תשלום מול נותן השירות בהתאם להיקף העבודה.

 

כדי להיות מרוצים מניהול תקין של מבנה צריך לפנות אל חברה מקצועית, מנוסה ומומלצת בתחום אחזקת מבנים. חברה כזו שלוקחת אחריות מקסימלית על המבנה ודואגת שהמבנה כולו יתנהל על הצד הטוב ביותר. זאת לשביעות רצון המשתמשים ובעלי הנכסים במבנה ועל פי רצונם. ככלות הכול החברה היא הזרוע המבצעת שקשובה לצרכים ולדרישות, ופועלת לרווחת המשתמשים במבנה.

 

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

נוסף לאחרונה

Call Now Button דילוג לתוכן