מחיר ממוצע ועד בית

צרו איתנו קשר

תוכן עניינים

כולנו מכירים את הפתח התלוי בלובי בכניסה לחדר המדרגות. זהו הפתק של ועד הבית המודיע על זמן התשלום הבא, כך שאתם מתבקשים לסור לדירתו, אחרת הוא ידפוק על דלתכם ויגבה מכם את התשלום. לא קל להיות ועד בית ולדרוש תשלומים משכנים, אך האילוצים מחייבים זאת. שכן על ועד הבית לשלם עבור החשמל, ניקיון חדר המדרגות, תיקון אינסטלציה ועוד מגוון רחב של שירותים.

אז מהו המחיר הממוצע לוועד בית?

ממחקר שנערך במכון ברנדמן, עולה כי התשלום הממוצע החודשי לוועדי הבית קרוב ל-100 שקלים (98 ליתר דיוק). מעבר לכך, התשלום תלוי באזור שבו גרים התושבים. כך, עבור ועד בית באזור המרכז סביר להניח שתשלמו כ-121 שקלים בכל חודש, ואילו באזור הצפון המחיר עבור ועד הבית צפוי להיות כ-79 שקלים בחודש. במרבית הבתים יש ועד בית ונהוג לשלם לו, אך ישנם בתים שבהם אין ועד בית פעיל. הכסף הנאסף מהשכנים מיועד לתחזוקות השוטפות: ניקיון, מעלית, אספקת גז, שיפוצים, חימום מים משותף ואם יש בריכה בבניינים, אז תחזוקת בריכת השחייה.

מהן העלויות בתחזוקת מגדלים?

כאשר מדובר בתחזוקת מגדים, העניינים הולכים ונעשים מורכבים יותר. הרי בסופו של דבר מדובר בבניינים בני 300 קומות הדורשים תחזוקה מיוחדת. כך, תחזוקה של מעליות בבניין בן 30 קומות יכולה להגיע לסכום של מעל ל-80,000, ניקיון שוטף הכולל עובדי ניקיון במשרה מלאה יכול להגיע לסכומים של 240,000 שקלים בשנה, ודמי ניהול כללים ל-30,000 בשנה.

נכנסים לבניין נקי ונהנים מהתוצאות

אף על פי שמדובר בהוצאות, הן עבור בניינים רגילים והן עבור מגדלים, הרי שהיום לא ניתן להסתדר ללא חברת אחזקת מבנים. בעולם המודרני שלנו אנו נדרשים לעבוד כ-8 שעות ביום על מנת לפרנס את עצמנו ואת המשפחה, כך שאין לנו באמת פנאי לעסוק עם ענייני ועד הבית. כמו כן, היום לאור התוספים שיש בבניין – אינטרקום, גנרטור, מעלית, תאורה בחנייה – יש צורך בעזרתם של אנשי מקצוע שיספקו את העבודה. על כן חשוב לפנות לחברה מקצועית שתוכל לספק לכם שירותי ניהול ואחזקת בניין.

לא רק לבתים הפרטיים

שירותי תחזוקת בניינים רלוונטיים במיוחד למשרדים. כי בעוד הדיירים בבתים יכולים להסתדר ללא חשמל במשך כמה שעות, הרי שמשרדים רבים אינם יכולים לעבוד ללא אספקת החשמל. כאשר המחשבים מתנתקים, כל דקה שעוברת עולה כסף רב, על כן המשרדים זקוקים למענה מידי במהירות האפשרית. ניהול ואחזקה של מבנים במשרדים יכולה להציל ימי עבודה שלמים. כמו כן, לובי מצוחצח ונקי של בניין משרדים משדר יוקרה ורצינות. נוסף על כך, קיימת אפשרות לבצע פוליש קריסטל, ליטוש אבן, תחזוקת שערים חשמליים ושירותים רבים נוספים המותאמים במיוחד למשרדים.

נמאס לכם מהמדרגות המלוכלכות בבניין? סובלים מנמלים החודרות אל האוכל וזקוקים לשירותי הדברה? טופ אחזקות נמצאת כאן בשבילכם.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

נוסף לאחרונה

Call Now Button דילוג לתוכן