ניהול חניה משותפת בבניין

צרו איתנו קשר

תוכן עניינים

כולנו יודעים כי ניהול של בניין משותף זה סיפור מורכב. הרבה סכסוכי שכנים נולדים על הרקע הזה. חילוקי דעות בעניין הניקיון, בנושא תחזוקה של הבניין כמו סיוד, צביעה, החלפת תאורה, מעליות, גינון חניה וכן הלאה. יש הרבה חלקים משותפים בין דיירים המתגוררים באותו מבנה ואם לא דואגים ליישר קו אלו עם אלו, התוצאות עשויות להיות עגומות מאוד. הוא כבר לא מדבר עם זה ואלו לא מוכנים לשלם את המחירים על ההשקעות בבניין שקבעו אחרים בלי להתייעץ או לקבל הסכמה מצד כל הדיירים ובקיצור הבלגן חוגג והעוינות מתפתחת לחינם.

מוסרים את העבודה לידיים מקצועיות

אז כאן מגיע המקום של אנשי המקצוע. אלו שיש להם את היכולת לנהל את כל מה שקשור לתחזוקה של המבנה לדאוג לכל מה שצריך במקום כולל ניקיון, גינון, חניה וכן הלאה. לפעמים שווה לשלם את המחיר החודשי עבור השירות הזה כדי לקבל בסופו של דבר את השקט התעשייתי בבניין כאשר הדיירים תמימי דעים כי הכול יהיה נתון בידיים של החברה לאחזקת מבנים.

ברור אבל כי יש כאן את המשוכה הזו אותה צריך לעבור כאשר גם ההסכמה על כך מי ינהל את המבנה והאם אכן שווה לשלם את המחיר והאם אין דרך אחרת לנהל את הבניין… כל אלו עשויים אף הם להפוך לסלעי מחלוקת ולחילוקי דעות קשים בין כולם. אך אם נניח שתצליחו לעבור את הדבר הזה, הרי שהחיים שלכם יתחילו להיות רגועים הרבה יותר.

החניה המשותפת היא של כולכם

אם יש לכם חניה אחת גדולה ומשותפת, אתם חייבים לדאוג לכך שהמקום יהיה ברור ומסודר, תחום ומגודר, מתוכנן כמו שצריך וכזה שיעבוד באופן ברור עבור כל הצדדים. אין מקום להפקרות בחניה ואין מקום לשינויים ולהחלטות לא משותפות. לעיתים יהיה צורך בביצוע שינויים בחניה מה שעשוי לחייב אפילו עבודה של ניסור כביש מקצועי כדי לשפר ולייעל את כל מה שצריך.

אז אם יש לכם חברה שעומדת בראש כל מה שצריך אצלכם בבניין, הרי שהכול יוכל להתנהל בצורה יעילה ומהירה הרבה יותר. בלי שיהיו מריבות בלי שיוטלו האשמות ובלי שהאחריות תיפול רק על מספר דיירים כאשר השאר יכעסו, יפגינו, יתנגדו בצדק או שלא בצדק.

חניה משותפת זה לא נושא למריבה

כולנו רוצים ליהנות מחיים של שלווה תחת קורת הגג המשותפת שלנו יחד עם הדיירים. ממש לא נעים לפגוש דייר במעלית או במדרגות ולחוש את הכעס המבעבע, את העוינות ואת חוסר היכולת לתקשר. 

אם רק תופסים את זה בזמן ועוד לפני שמתחילים להתווכח על משהו, מוסרים את כל הניהול של המבנה לידיים מקצועיות, חוסכים הרבה מאוד כאב ראש, כאב לב ועוגמת נפש מיותרת.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

נוסף לאחרונה

Call Now Button דילוג לתוכן