נמאס לכם להתווכח עם השכנים? שירות אחזקת מבנים יוכל לשנות עבורכם את איכות החיים!

צרו איתנו קשר

תוכן עניינים

ניקיון משרדים

מכירים את הרגעים האלה בהם אתם נפגשים שוב במקלט עם חברי ועד הבית, דנים אודות תשלומים, מתווכחים בנושאי אחזקה של המבנה, ובכלל: חשים מתוסכלים מהזנחה של הבניין המשותף כמו גם מתפקוד השכנים? בוודאי שכן!

בכל הנוגע למגורים בבתים משותפים: וועד בית וניהול ישיבות חסרות תועלת, היו מאז ומתמיד חלק בלתי נפרד ממגורים במקום, כאשר כיום הכל והופך קל יותר וזאת באמצעות שירות אחזקת מבנים.

אז מה צריך לדעת על השירות הזה?

שירות אחזקת מבנים הוא כזה שניתן על ידי חברות אחזקה מקצועיות שמקנות מגוון שירותים למען שמירה על הבניין נקי, מסודר, נעים, מתוחזק ופעיל עבור הדיירים שנמצאים בתוכו.

שירות אחזקת מבנים כולל את אנשי המקצוע היעילים ביותר שיכולים לבצע את כלל פעולות האחזקה והטיפול הדרושות בבניין מגורים ובכך לאפשר מקסימום איכות חיים במבנה ומחוצה לו.

מה כולל שירות אחזקת מבנים?

שירותי ניקיון – אחת הבעיות המלוות אנשים שגרם בבניינים משותפים היא הדרך לנקות את הבניין או לפחות לגרום לדיירים לבצע סבבים ותורניות ניקיון. עם זאת באמצעות שירות ועד בית: ניתן ליהנות ממבנה נקי כל הזמן, ללא צורך בתורניות והכל הודות למנקים מקצועיים אשר מבצעים את העבודה.

שירותי תחזוקה –- שירותי תחזוקה כמו שירותי איטום מבנים, שירות ביובית שנועד לתקן בעיות אינסטלציה וביוב בבניין, שירותי איטום גגות, שיפוץ מבנים, תיקון מדרגות פוליש לרצפות ועוד: כולם ניתנים על ידי חברות לאחזקת מבנים, הן על ידי המקצוענים של החברה עצמה והן על ידי תיווך של החברות המקצועיות לאחזקת מבנים לבין בעלי מקצוע לדיירי הבניין.

תיקונים – גם שירותי תיקונים הם כאלה שמבצעות חברות אחזקת מבנים מקצועיות כמו תיקון מעליות, מעקות, מדרגות, תיקון קירות וכל אלמנט במבנה שדורש תיקון או החלפה.

שירות ועד בית – כעל מנת לאסוף כספים למטרות שונות, כדי לשלם ארנונה או לנהל שאר הוצאות: כבר לא צריך לכנס את אותן ישיבות מתישות. שירותי אחזקת מבנים מספקים שירותי ועד בית בהם המקצוענים מבצעים את כלל הפעולות מול הרשויות.

גינון וטיפוח –  שירות נוסף ולא פחות חשוב הוא טיפוח גינות גינון והשלכת פסולת אל מיכלים ייעודיים. כל אלה ואחרים הופכים את שירות אחזקת המנים לאטרקטיבי יעיל ונוח במיוחד!

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

נוסף לאחרונה

Call Now Button דילוג לתוכן