עו"ד מקרקעין – מדוע חשוב להשתמש בשירותיו

צרו איתנו קשר

תוכן עניינים

אין ספק שהעסקאות הגדולות ביותר שאנחנו יכולים לעשות בתור אנשים פרטיים, הן עסקאות מקרקעין. להבדיל מאנשי עסקים, חברות וכדומה, אשר מבצעות לעיתים עסקאות הרבה יותר גדולות ומשמעותיות שקשורות לתחום העיסוק שלהם, אזי שבתור אנשים פרטיים, סביר להניח שההוצאה המשמעותית ביותר שאנחנו נעשה עם הכסף שלנו, תהיה קשורה לעסקת מקרקעין.

מדובר על עסקאות כגון, רכישה או מכירה של שטח, רכישה או מכירה של נכס, השכרה, החכרה וכדומה. זה לא משנה אם אנחנו מבצעים את העסקה מול גורם פרטי אחר, מול חברה או איש עסקים ואפילו קיימת אפשרות שאנחנו נעשה את העסקה מול המדינה או מול רשות מקומית.

מאחר ומדובר בעסקה מאוד משמעותית וגדולה, אז אנחנו לא יכולים לעשות אותה לבד. אנחנו חייבים שיהיה איתנו צוות של אנשים אשר מכירים את הנושא, מכירים את התחום היטב וידעו לנווט ולהדריך אותנו במהלך העסקה, על מנת שלא נעשה טעויות, כאלה אשר עלולות לעלות לנו כסף רב ולגרום לנו להפסדים, בטווח הקצר או הארוך.

עו"ד מקרקעין הוא איש המקצוע אליו אנחנו צריכים לפנות. אי אפשר לעשות עסקת מקרקעין ללא עורך דין שמתמחה בנושא. אנחנו יכולים להיות בטוחים שלא רק אנחנו נביא עורך דין, אלא גם הצד השני יזמין עורך דין מטעמו. הוא ייצג את האינטרסים שלהם, ומן הסתם ירצה להשיג עבורם תוצאה טובה, כפי שעורך דין מטעמנו ירצה להשיג עבורנו.

לפני שנסביר מדוע יש צורך לשכור עו"ד מקרקעין חשוב להדגיש, מוטב לא לחכות לרגע האחרון לצורך כך, אלא לשכור את שירותיו בשלב בו אנחנו מחליטים לרכוש או למכור את הקרקע או את הנכס, ולתת לו ללוות את כל תהליך העסקה, ואפילו לעשות עבורנו את המשא ומתן בפועל ולא רק להיות אחראי על החוזה בסוף הדרך.

מדוע אנחנו צריכים עו"ד מקרקעין

יש לכך כמה הסברים. ראשית, מרביתנו לא מגיעים מהתחום, אנחנו לא מתעסקים בו על בסיס קבוע ועל כן אנחנו גם לא יכולים לדעת מה הוא כולל, איך בדיוק מתבצעות עסקאות מקרקעין, מה אומר החוק לגביהן ועוד.

כל דבר קטן יכול להשפיע על העלויות, על האחריות והתחייבויות שלנו ועוד. לכן עלינו לשכור עו"ד מקרקעין שינחה וילווה אותנו לאורך כל התהליך.

שנית, מן הסתם, עו"ד מקרקעין ידע לספק לנו את כל המידע הנדרש על מנת שאנחנו נוכל לבצע את התהליך בצורה נכונה מבחינה משפטית. הרי ברור מאליו שהעסקה חייבת לעמוד בתנאים מסוימים, תנאים משפטים מסוימים, אחרת היא לא תהיה כבילה. אנחנו לא רוצים להסתבך בעניין זה.

שלישית, עו"ד מקרקעין טוב, ידע לאתר מוקשים ובעיות שונות, בין אם זה ברישום הנכס או הקרקע, בתוכניות הפיתוח ועוד. לכן חשוב שיהיה לצידנו מישהו שיתריע בפנינו על כל מוקש אפשרי.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

נוסף לאחרונה

Call Now Button דילוג לתוכן