עוד פעם תורנות ניקיון חדר המדרגות? הגיע הזמן להתקדם לחברת אחזקות

צרו איתנו קשר

תוכן עניינים

מי שגר במבנה משותף, מכיר את האתגרים שקיימים במגורים במרחב מסוג זה. מבנים משותפים מציעים מצד אחר חיים אורבאניים, תוססים ויצירת קשרי חברות עם השכנים, בעוד שלעיתים הם יכולים להיות קצת מעיקים – משום שאת תחזוקה המבנה מבצע כל מי שגר בבניין. הבשורות הטובות הן שבעולם מתקדם, מהיר ויעיל – אפשר לשכור שירותים של חברות אחזקות שמנהלות את כל הקשור לתחזוקה ולניקיון של המבנה – מה שמבטל את הצורך בתורנות ניקיון חודשית כמו גם בגיוס כספים עבור שיפוצים יקרים. שירות כזה מונע סכסוכים עם השכנים ותסכול עקב לכלוך והיעדר טיפוח. אבל מה צריך לדעת על חברות אחזקות? הנה מספר פרטים חשובים:

קווים לדמותה של חברת ניקיון ואחזקות

בשל העובדה שרבים מאיתנו מנהלים קצב חיים מסחרר, קשה לנו יותר לבצע פעולות עבור המבנה המשותף שבו אנו גרים. פעולות כאלה שהיו מתבצעות בעבר על ידי השכנים, עובד שמני או וועד הבית, כוללות: ניקוי חדר מדרגות, ניקוי שטיחים ומערכות ישיבה, ניקוי מעליות, תחזוקה של המבנה, ביצוע שיפוצים קלים וגיוס משאבים על מנת לחדש את המבנה/ לנקות ולתקן אותו כמו גם לטפח אותו מידי פעם. כיום ישנו אמצעי יעיל שמאפשר שקט נפשי בנוגע לניקיון ולתחזוקה של הבניין. כן, מדובר בשירותי אחזקה למבנים משותפים. 

אבל איזה שירותים תעניק חברת אחזקות? 

יש לא מעט שירותים שחברת אחזקות מקצועית תאפשר, ביניהם:

  • שירותי ניקיון – חברה מקצועית תספק מנקה מקצועי ויעיל שיגיע למבנה בתדירות הדרושה, ינקה אותו, ישמור על ריח טוב בלובי, ינקה שטיחים ומערכות ישיבה בקומת הכניסה, ינקה מעקות, חלונות ואת כל מה שדרוש. 
  • שירותי גינון – חברות ניקיון מציעות בדרך כלל גם שירותי גינון. שירותי גינון לבניינים מתבצעים ע"י גננים טובים ומקצועיים אשר יכינו את הגינה המשותפת לשתילה, יטפחו ויגזמו שיחים ועצים, יספקו יופי וצבעוניות בכניסה לבניין ויתחזקו את הגינה על בסיס שבועי/ חודשי. 
  • אחזקת מעליות – ברוב המבנים הגדולים קיימת מעלית. מעלית נועדה לספק איכות חיים טובה יותר. כדי לתחזק את המעלית דרושים אנשי מקצוע שיודעים לתקן מעליות, לנקות אותן ולאפשר עלייה וירידה באופן רצוף ללא תקלות. שירותים כאלה יספקו באמצעות מומחים באחזקת מבנים משותפים. 
  • אבטחה – לצעירו אנו שומעים על לא מעט מקרים של פריצות לדירות, ונדליזם וחבלה. שירות אחזקת מבנים כוללת בדרך כלל שירותי אבטחה.  למטרות אלה, יש לבחור את המומחים באחזקה ואבטחה. 
  • לסיכום, כדי לשמור על שלווה במקום המגורים, כדי להנות ממבנה נקי כל הזמן, מגינה מטופחת כמו גם מביטחון ואיכות – מומלץ לבחור חברת אחזקה מקצועית שתספק מגוון רחב של שירותים במחיר נוח ומקובל על כל השכנים. בכך תוכלו להנות ממגורים נעימים, ללא תורניות או ויכוחים מיותרים. 

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

נוסף לאחרונה

Call Now Button דילוג לתוכן