עושים Refresh לדירה? ככה עושים את זה נכון

צרו איתנו קשר

תוכן עניינים

כל עונה מביאה אתה תחושה של שינוי וזה רק הגיוני שהדירה שלכם, המקום בו אתם מבלים את עיקר זמנכם, תתפתח יחד אתכם. כל מה שאתם צריכים הוא פשוט ריענון שיחזיר את האנרגיה שלכם, ישדרג פינות שלא מאורגנות היטב ויעזור לכם לקבל את העונה החדשה שבפתח בזרועות פתוחות.

מקמו מחדש את הרהיטים

לעיתים לא צריך יותר מאשר מיקום מחדש. בפאנג שווי אומרים שאפילו תנועה הכי קטנה של הכסא יכולה לעשות שינוי אדיר באנרגיות של החלל ולעזור לה לזרום בצורה הרבה יותר חלקה. מיקום מחדש של הרהיטים אינו דורש מכם לשפץ רהיטים קיימים או לקנות חדשים והוא יכול לעשות שינוי כל כך משמעותי שיכניס אנרגיה מחודשת ורעננה הביתה.

תיקון התריסים

אם יש לכם תריסי שלבים שלא נראים במיטבם, שישנם שלבים שאינם נפתחים כראוי, נשברו או שהידית ומנגנון הנעילה כבר לא עושים את העבודה, זה הזמן להזמין חברה שתחום התמחות הוא תיקון תריסים. לא תמיד צריך להחליף את כל התריסים בבית, חברה מקצועית יכולה להציע לכם כמה וכמה פתרונות יעילים, כמו למשל להחליף רק את הרכיבים המקולקלים. כאשר התריסים יהיו תקינים תוכלו להכניס המון אור הביתה או להחשיך את החלל כאשר תרצו.

ארגנו מחדש אזורים מבולגנים

ישנם חללים שלא מצליחים להגיע אליהם בחיי השגרה, כמו למשל ארונות, מדפים או כל מיני אזורים שנערמים בהם המון חפצים. גשו מחדש לאזורים האלו ופנו אותם מכל הבלגן, כך תוכלו גם לעשות בהם שוב שימוש. לדוגמה אם השולחן שלכם מבולגן באופן כרוני, פשוט השליכו ממנו את כל מה שלא נחוץ שיהיה עליו ומצאו דרך לארגן את כל הפריטים שאתם בוחרים להשאיר.

עדכנו את העיצוב

אם החלטתם לרענן את הבית זה הזמן שלכם גם לרענן את העיצוב. הוסיפו צמחים לבית, פיזור צמחים על מדפים, על השולחן בסלון, בפינות חשופות יכול לעשות פלאים, להוסיף עניין, צבע ומרקם לבית ולהשפיע על האווירה הכללית. כמו כן אתם יכולים בהחלט להחליף את הוילונות, לצבוע קירות, להוסיף פריטי אמנות ולשלב אביזרים קטנים ויפים שמתאימים לעיצוב.

עשו כביסה למוצרי הטקסטיל

הנטייה שלנו היא להחליף את הישן עם הופעת הלכלוך הכי קטן, אולם תתפלאו מה כביסה יכולה לעשות. מתי בפעם האחרונה כיבסתם את כל מוצרי הטקסטיל בבית, החל בוילונות ועד הכריות הקטנות? כבסו את השמיכות, את כיסויי המיטה שלכם, את כריות הנוי ואת הכיסויים הנשלפים של הספות. שילחו את השטיח לניקוי יבש והרחיקו מהבית את כל האלרגנים, החיידקים, השיער של החיות, שאריות המזון, הלכלוך, האבק וכל הדברים שממש לא צריכים לחיות יחד אתכם.

זה מאוד כיף להתרענן ולרענן את הבית בהתאם ולעיתים לא צריך אפילו תקציב ענק לשם כך, אלא רק השקעה בדברים הקטנים. אם תבצעו את הטיפים הפשוטים הללו הדירה שלכם תרגיש רעננה כשהיא מוכנה לקראת העונה החדשה.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

נוסף לאחרונה

Call Now Button דילוג לתוכן