עיצוב פנים בבניין משותף

צרו איתנו קשר

תוכן עניינים

עיצוב פנים הינו שירות שנועד לתכנן, לעצב, ולבנות מחדש מתחמים ומבנים בהתאם לפן העיצובי. השירות נועד לשפר את אורך חייהם של הדיירים, לעצב מחדש את הלובי, ולתרום לאווירה ולחוויה. במידה מסוימת, עיצוב פנים בבניין משותף תורם גם להעלאת הנכסים, ערך הבניין בשוק הנדלן. השירותים מוצעים ומונגשים על ידי אדריכלים, אנשי ונשות עיצוב פנים, ואנשי מקצוע מקצועיים.

כיצד מעצבים מחדש בניין משותף?

בנין משותף הינו בניין שבו גרים מספר דיירים יחדיו, להבדיל מנכס או שטח פרטי, נכס קרקע. כל הדיירים חייבים להשתתף בחגיגה, החל מהדיירים ששוכרים את הדירות עד לדיירים עם הטאבו. המחירים עבור עיצוב מחדש של הבניין המשותף נעים בין כמה מאות לעד כמה אלפי שקלים. השירותים חייבים להיות עם התערבות של מעצב או מעצבת פנים, אחרי הכל, מדובר בעיצוב פנים. 

אז כיצד מעצבים מחדש בניין משותף? הנה מספר דברים שחשוב לדעת בנושא:

  1. שכירת שירות של מעצב או מעצבת פנים – שירות זה בלתי נפרד מהמטרה. אם אתם מעוניינים לעצב מחדש את הבניין המשותף, את חדר הלובי, חדר המדרגות, והקומות העליונות, תזדקקו לשירותיהם של מעצב או מעצבת פנים מקצועית. מעצב או מעצבת פנים מקצועית ידעו בדיוק מהם שלבי התכנון והעיצוב, איך ניתן לשדרג את החלל בבניין.
  2. קניית אקססוריז ומוצרי נוי – מתחם הלובי הינו החלל החשוב ביותר בכל בניין, צעיר או בוגר. בעת התכנון העיצובי תצטרכו לרכוש מספר אקססוריז, מוצרי נוי, ומוצרים נלווים. לדוגמא: עציצים יפיפיים, מראות גדולות, פסלים מאבן, מסגרות, ואקססוריז נוספים ללובי.
  3. צביעה ותיקונים נדרשים – הבניין נראה ישן? מוזנח ולא תורם לכלום? תיקוני שפכטל, וצביעה מחודשת זהו הפתרון הבסיסי ביותר שתצטרכו לעשות. ניתן לשכור את שירותיו של צבעי או שיפוצניק לקבלת אווירה חדשה, בניין מחודש, ותרומה ממש טובה לאורך חייכם.

שכירת שירותיו של מעצב פנים כוללים בחובם הכל מהכל: תכנון קפדני, רמת עיצוב אחרת, ושכירת שירותיהם של אנשי המקצוע: שיפוצניקים, אדריכלים, וכמובן, אנשי צבע. בעסקה, הכל כלול. זוהי הבחירה הטובה ביותר שתעשו, לכם, ולדיירים האחרים. התייעצו עם מעצב פנים למידע נוסף.

מה חשוב לדעת על בניינים מעוצבים?

בניינים מעוצבים הינם בניינים שעוצבו מחדש על ידי שירות עיצוב פנים הכוללים בחובם עיצוב מחדש, שימוש באנשי מקצוע, הוספת אקססוריז ומוצרי נוי, והגברת העיצוב של החלל הנוכחי. המחירים עבור שירותי עיצוב פנים לבניין הינם החל מ־4,000₪ ומעלה. מחיר זה לא כולל את השירותים והחומרים הנדרשים לעיצוב הבניין. השירות כולל תכנון, הכנת תוכנית עיצובית, וייעוץ. שימוש בשירות יעניק לבניין מראה חדש ושונה לגמרי, שיפור אורך חיי הדיירים, ופן עיצובי מוגבר.

חברת טופ אחזקות מתמחה באחזקת מבנים ושירותי ניקיון לבניין. לפרטים, חייגו – 072-395-7528.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

נוסף לאחרונה

Call Now Button דילוג לתוכן