שינוי מרפסות בבניין

צרו איתנו קשר

תוכן עניינים

מרפסות 

בנייני מגורים רבים בכל רחבי הארץ מנוהלים על ידי חברות אחזקה וזאת לאור המומחיות הרבה של הצוותים הטכניים שלהם לפתור בעיות שונות הקשורות באחזקה השוטפת של כל מבנה על פי הצרכים שלו. שיטה זו החליפה במקרים רבים את הניהול על ידי ועד הבית לאור הקשיים הרבים של הדיירים לנהל את שכניהם. חברת אחזקה מעניקה לכל בניין מגורים את כל המעטפת הנחוצה לו בנושאים כמו ניקיון, גינון, תקלות חשמל, אחזקת המעלית, שירותי אבטחה וייעוץ לדיירים בנושאים שונים כמו שינוי מרפסות בבניין. 

ברוב הבניינים שנבנים בשנים האחרונות יש מרפסת, על פי האפשרויות התכנוניות אלו הן מרפסות קטנות או גדולות. יש גם דירות מיני פנטהאוז ופנטהאוז שיש בהן כמה מרפסות שהן בדרך כלל גדולות. הישראלים אוהבים מאד לשבת במרפסת בשעות הפנאי עם בני המשפחה וגם עם חברים כדי ליהנות מהאוויר הצח ובמיוחד מהבריזה בשעות הערב. לאור הרצון של בני המשפחה ליהנות מכך גם בחורף יש אפשרות לבצע סגירת מרפסת זכוכית באמצעות זכוכיות הזזה מתקפלות אשר ממוקמות לכל רוחבה של המרפסת וכך מאפשרים ליהנות מהנוף האורבני או מהטבע גם בימים חורפיים.

בנייה של מרפסות 

בבנייני מגורים וותיקים אשר נבנו ללא מרפסות יש היום אפשרות להוסיף מרפסות לאחר קבלת היתר מהרשות המקומית. משפחות רבות בערים שונות ברחבי הארץ הרימו את הכפפה וביצעו פרויקט זה באמצעות חברות קבלניות שמתמחות בכך. בדרך זו הם הגדילו באופן משמעותי את גודלה של הדירה שלהם והוסיפו הנאה רבה בכך שהם נהנים לשבת בה לאורך כל השנה כשבמרפסת סגורה בזכוכיות.

הנראות של מבנה המגורים 

ברוב המקרים בני הבית דואגים שביתם יהיה נקי ולכן חשוב להם שגם השטחים הציבוריים יהיו נקיים כך שיהיה נעים להיכנס למרחב הציבורי עבורם ועבור האורחים שלהם. חברת אחזקה מקצועית דואגת שעובדיה יבצעו באופן מוקפד ניקיון מאסיבי על פי הכללים שנקבעו. מהם המקומות שיתבצע בהם הניקיון באופן קבוע, כמו לדוגמה במבואה ובשטחים הציבוריים בקומות השונות בין הדירות. כמו כן ניקיון שמתבצע אחת לשבוע בכל גרמי המדרגות מלמעלה עד למטה.

בנוסף לכך יבוצע ניקיון של המעליות, של הריהוט הקיים במבואה, ניקוי של הספות, פינוי של תכולת פחי האשפה ועוד. כמו כן מתבצעת באופן קבוע השקיה של כל הצמחים שנשתלו בעציצים או באדניות והם מעניקים מראה נפלא בכל מתחם הכניסה. 

תחזוקה שוטפת במבנה 

כדי שיהיו אפס תקלות מבצעים עובדי חברת האחזקה טיפולים שוטפים כמו לדוגמה ניקוי הפילטרים של כל המזגנים בשטחים הציבוריים וכך כמעט אין מצבים שבהם המזגנים אינם פועלים. כשמדובר במדינה בעלת אקלים ים תיכוני כמו ישראל, מדובר בנושא שהוא אקוטי. בנוסף לכך מקפידים על תקינותן של המעליות ודואגים שהטכנאים של חברת המעליות יגיעו לבצע בדיקות באופן קבוע וכמו כן יגיע המהנדס לביקורת קבועה אחת לחצי שנה. 

 

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

נוסף לאחרונה

Call Now Button דילוג לתוכן