שירותי ניקיון בבתים משותפים

צרו איתנו קשר

תוכן עניינים

שירותי ניקיון

כאשר מדובר על אחזקת מבנים בסטנדרטים הגבוהים ביותר בישראל אז יש צורך בירידה לפרטים הקטנים.
ניקיון בבית משותף מצריך חברת ניקיון מקצועית המחזיקה בכלי עבודה עוצמתיים, עובדים מיומנים וכמובן בביטוחים השומרים על העובדים ועל המבנה.
בשורות הבאות נשים את הדגש על שירותי ניקיון בבתים משותפים ועל הדרך להבטיח כי הבניין שלכם יהנה מחלל נקי, מריח בנעימים וכזה שמשרה אווירה בטוחה.

מציאת חברת אחזקת מבנים שיורדת לפרטים

איך יורדים לפרטים בניקיון אתם שואלים? זה מתחיל מבחירת עובדים אמינים ומצוינים, ממשיך בבחירה מוקפדת של חומרי ניקיון עוצמתיים וירוקים ונגמר בתודעת שירות ששואפת למצוינות. בשורות הבאות, ניקיון אחר – חברת ניקיון אשר באמתחתה ניסיון רב בניקיון של מבנים משותפים משתפת איתנו מספר טיפים יעילים לשמירה על חללים משותפים:

הבנה של החומרים והרהיטים הנמצאים בחלל – יש להקפיד מאוד על סוג חומרי הניקיון ולהתאים אותם במדויק לחלל. לצורך העניין יש מספר רב של סוגי פוליש אשר כל אחד מהם מתאים לסוג רצפה מסוים. היה ונעשה שימוש בסוג פוליש שלא מתאים אז ניתן יהיה לראות שריטות ונזק למרצפות וכמובן לכלוך שנערם במהירות. הקפדה על פוליש איכותי תבטיח תוצאות עמידות יותר לאורך זמן ושמירה על המרצפת.

יתר על כן, שמירה על רהיטים המצויים בחלל היא קריטית, שכן אף שכן או דייר אינו רוצה להנות מניקיון שיבוא על חשבון אסתטיות. ניקיון ואסתטיקה צריכים לצעוד זה ליד זה ולכן על חברת הניקיון לפעול בהתאם.

נקודה נוספת וחשובה לא פחות היא הקפדה על פרטים והימנעות מעיגולי פינות, כלומר ניקיון במקומות הלא טריוויאלים כגון משקופים, רשתות, מראות, פתחי אוורור של מזגנים ואף ריהוט הנמצא בחלל. האזורים הללו צוברים המון אבק וללא ניקיון יסודי מאוד הם ימשיכו ללכלך את החלל.

הנקודה האחרונה אותה נעלה היא כתובת אחת של איש קשר אשר ניצב ביניכם לבין נותני השירות. כאשר אתם שוכרים שירותייה של חברת אחזקה או ניקיון אז אתם רוצים לדעת שיש מנהל עבודה או אחראי אשר יהיה בקשר רציף מולכם ויהיה אמון על טיב השירות, כך תחסכו טלפון שבור, תסכול מיותר ותבטיחו תוצאות ניקיון טובות יותר.

מציאת חברת ניקיון עם כל הביטוחים הדרושים

המלצה נוספת וחמה מאוד בבחירת שירותי ניקיון לבתים משותפים היא להתעקש על כך שחברת הניקיון תחזיק בכל הביטוחים הדרושים, הן צד ג' והן אחריות מעבידים. כך אתם יודעים שאתם מכוסים בהיבטים של נזק למבנה ולרכוש אשר נגרם עקב התנהלות של חברת הניקיון או חברת האחזקה. יתרה מכך, אם וכאשר נפצע אחד העובדים במהלך העבודות או עובר אורח אשר נפצע בחלל עקב עבודות הנקיון אז חשוב שיש מי שיכסה אותו מבחינה ביטוחית וישא בהשלכות. 

לסיכום, ירידה לפרטים, הקפדה על האותיות הקטנות ומציאת חברת אחזקה וניקיון איכותית תעשה את ההבדל, תייצר ניקיון אחר, מוקפד ויסודי, ותיצור אצלכם שקט והנאה מהחלל.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

נוסף לאחרונה

Call Now Button דילוג לתוכן