תחזוקה שוטפת של מערכות החימום וההסקה בבניינים

צרו איתנו קשר

תוכן עניינים

הסקה

מים חמים הפכו להיות מצרך מבוקש מאוד בטח בימות החורף הקרים אשר יכולים להיות לא פשוטים. הנחמה בכל יום חורפי זה ההגעה לשלב שבו נכנסים למלקחת עם מים חמים, דבר שיכול להפוך את כל היום הקר לנעים הרבה יותר. מערכות החימום בבניינים הם אלה שאחראיות על איכות החמים, והדאגה כי בכל רגע נתון יהיה לכל אחד מדיירי הבניין מים חמים. אך מה עליכם לעשות על מנת לדאוג כי אותם מערכות חימום והסקה בבניינים יעבדו כנדרש? את התשובה לשאלה הזאת תוכלו למצוא במאמר הבא.

אוורר חדר ההסקה

בכל בניין יש את חדר ההסקה שבו נמצאים כל דודי השמש, ולכן חשוב מאוד להקפיד על אוורר וניקיון החדר הנ"ל. במידה ולא תשמרו על הניקיון והסדר בחדר, יהיה לכם קשה מאוד לשמור על העמידות של דודי השמש. ככל שדודי השמש ישחקו יותר מהר כך יצטרכו להחליף אותם במהרה. תיקון דודי שמש וחשמל זהו דבר שיכול לעלות לא מעט כסף, וגם כאשר הוא מתבצע חשוב מאוד שיעשה על ידי אנשי מקצוע מנוסים. לכן רצוי מאוד לדאוג לאוורר ולנקות לעיתים שכיחות את חדר ההסקה על מנת לשמור על הדודים ועל כל האמצעים הקשורים להסקה של הבניין כולו.

לדאוג לבדיקות תקופתיות

הסקה

כאשר מדובר על מערכת חימום ומערכת הסקה אשר פועלת לכל הבניין בו זמנית מחובתו של ועד הבית לדאוג כי אנשי מקצוע יגיעו לבדוק את תקינות הדודים בכל תקופת זמן מסוימת. תחזוקה שוטפת ובדיקות קפדניות יאפשרו לכל דיירי הבניין לקבל מים חמים בכל רגע נתון וכך הם יוכלו ליהנות ממים חמים תמיד.

במקרה של בעיות שונות על ועד הבית להזמין אנשי מקצוע מנוסים אשר מתמחים במתן תיקון דודי שמש וחשמל. כך תוכלו לדעת שאתם תמיד נמצאים בידיים הטובות ביותר וכל איש מקצוע שתפנו אליו יספק לכם את מבוקשכם ויסייע לכם בכל מקרה שיכול לצוץ ללא כל התראה מוקדמת.

כל דייר בבניין שרוצה להתנתק ממערכת החימום או ממערכת ההסקה של הבניין מחויב להודיע על כך מראש לוועד הבית, כאשר כל זאת צריך להתבצע כ-15 יום לפני הניתוק עצמו. ועד הבית צריך להזמין בודק מוסמך אשר יאשר את הבקשה ויאפשר למהלך לקרות ללא כל בעיה. איש מקצוע אשר מספק תיקון דודי שמש וחשמל יכול לסייע גם בנושא הזה.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

נוסף לאחרונה

Call Now Button דילוג לתוכן