טיפים לתחזוקת בניין חדש

צרו איתנו קשר

תוכן עניינים

תחזוקת בניין חדש דורשת המון מאמצים, להבדיל מתחזוקה של בניין ישן, שברוב המקרים יוזנח. התחזוקה תדרוש מכם הרבה מאמצים פיזיים ומנטליים, זמן פנוי, ותשוקה אמתית לבניין החדש. בנוסף, ייתכן שתידרשו לשכור את שירותיהם של נותני שירות – בעלי מקצוע, חברות ניהול, ועוד. איך עושים את זה בצורה נכונה? מהם הטיפים לתחזוקת בניין חדש? ספיר ניהול ואחזקות מספרים.

כיצד לשמור על בניין חדש – התחזוקה היא הסוד

שמירה על בניין חדש היא חלק בלתי נפרד מהמחויבות של ועד הבית והדיירים לבניין. ואם זאת, אנחנו מבינים, קשה מאוד לשמור על תחזוקה שוטפת. ומהצד השני, הסוד בשמירה על בניין חדש נמצאת בתחזוקה שוטפת, מתמדת, וקבועה. אל תעשו הנחות לעצמכם, בצעו את המשימה כראוי. ברמה השבועית, כדאי ומומלץ לעבור על כלל הבניין, לדאוג לסדר ולניקיון, להציב גבולות ותנאים. בנוסף, כדאי גם לדאוג לתחזוקת החצר, פחי הזבל, והחנייה, ברמה החודשית והשוטפת. הסוד החשוב ביותר – אל תתפתו, אל תוותרו לעצמכם, אל תדחו, ואל תעשו הנחות. בצעו זאת במידי.

שירותים צד שלישי – מיהם נותני השירות שנוכל להיעזר בהם?

ישנם שלושה שירותים חיצוניים שבהם נוכל להיעזר במטרה לשמור על הבניין שמח וחייכני. השירות הראשון, חברה לניהול ואחזקת מבנים. חברה לניהול ואחזקת מבנים פותרת לכם את כל פינת התחזוקה, היא אחראית לתחזוקה ולשירותים הנלווים והנדרשים בבניין. השירות השני, שירותי ניקיון. ניתן לשכור את שירותיהם של חברות ניקיון במטרה להשלים את כלל המשימות בבניין.
השירות השלישי, שירותי גנן. נותן השירות, הגנן המקצועי, יספק לכם עבודה ראויה וטובה לגינה. החל מהשקיית הצמחים, סידור הגינה, תחזוקתה, וכמובן עיצוב מודרני וחדשני. אלה הם שלושת השירותים שיהפכו לנכס אמתי לתחזוקת הבניין החדש, עבור הדיירים וועד הבית הראשי. מחפשים חברה שתנהל לכם את כל העסק מקרוב? בצורה אידיאלית ויסודית?

השירות הטוב ביותר לבניין החדש – חברה לניהול ואחזקות

לא לכולנו תמיד יש את הכוחות לתחזוקה של בניין חדש, או את הזמן הפנוי, והיכולות הנדרשות. תרחיש זה מאוד נפוץ ונובע מכמה סיבות ראשיות: חוסר בזמן, הגיל עושה את שלו, וחוסר מוטיבציה. לפיכך, ניתן לשכור חברה שתנהל לכם את כל הבניין, בצורה טובה ומקצועית מאוד. הכירו את חברת ספיר ניהול ואחזקות, החברה המובילה בישראל לניהול ועד בית ומבנים.
חברת אחזקה מספקת מגוון רחב של שירותים: שירותי אחזקה, שירותי ניקיון וגינון, ניהול ועד בית ותקציב, תחזוקת מעליות ברמה השנתית, הדברה ושירותי צדדים, התקנת מערכות חירום וביטחון, וכמובן שירותים נוספים. כל השירותים שהבניין צריך תחת קורת גג אחת. לפרטים נוספים, קבלת הצעת מחיר משתלמת, ומידע נוסף, בקרו באתר החברה של ספיר ניהול ואחזקות

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

נוסף לאחרונה

Call Now Button דילוג לתוכן