חומרי ניקוי מקצועיים לכל צורך

צרו איתנו קשר

תוכן עניינים

מקלחת לאחר ניקיון

תחזוקה שוטפת היא המפתח להשבחת נכס ולסביבת מגורים מושקעת. כיום יותר ויותר דיירים מודעים לתרומה הגדולה שיש לסביבה החיצונית ולרושם שנוצר כאשר מזדמנים לפתח ביתם.
אך בקצב החיים המסחרר לא תמיד יש לכולם זמן ומשאבים לדאוג לניקיון ופעמים רבות אין מי שיכוון או יפקח על המנקה של הבניין ולכן לעיתים עבודתו לא תואמת לציפיות ולסטנדרט שנקבע.

תחזוקה חיצונית – סביבת חיים נעימה

מקלחת לאחר ניקיון
מקלחת לאחר ניקיון


מה עושים? כאן נכנסת לתמונה חברה לשירותי ניהול ואחזקת מבנים. חברה חיצונית שדואגת לתחזוקה אופטימאלית של המבנה מהניקיון ועד תיקונים כמו גדר שבורה, מעלית תקועה וצביעת קירות.
מהם היתרונות הטמונים בשירותי חברה מסוג זה? חברת אחזקות חוסכת זמן וכסף בכך שהיא מטפלת בענייני התחזוקה של המבנה ומראש בוחרת את הספקים ואנשי המקצוע הטובים ביותר במחיר הטוב ביותר. כמו כן, דיירי הבניין וועד הבית יכולים ליהנות משירות מקצועי ואיכותי, זמינות גבוהה ולהתפנות לקדם נושאים אחרים הקשורים לפעילות הבניין. נושא הניקיון חשוב במיוחד לתדמית של המבנה ולאיכות החיים. מבנה נקי מייצר אווירה נעימה יותר. בעוד כל דייר דואג לניקוי ביתו הפרטי, הרי שחברת ניהול מבנים אחראית על התחזוקה הכללית וניקוי המבנה מהחצר ועד הלובי, כולל חדר המדרגות, המעליות, חדר האשפה, חדר האירועים וכדומה. כלומר השירות הוא מקיף וכולל בהתאם לתכנית הניקיון והתחזוקה וההסכם של החברה עם וועד הבית/ הדיירים.

ניקיון ברמה אחרת


יש חשיבות רבה לניקוי יסודי וגם לשימוש בחומרי ניקוי מקצועיים הנבדלים מתכשירי ניקוי קמעונאיים הניתנים להשגה בסופרים ובפארמים. ההבדל המרכזי הוא בהרכב הפורמולה. בחומרי ניקוי אלה יש חומצות עוצמתיות וחומרים פעילים המסוגלים להסיר לכלוך קשה כמו למשל, חומרים אלקליים, פעילי שטח, ממיסים ותצביטים. בין אם מדובר בשאריות בנייה ועד לכלוך יומיומי עיקש. כמו גם לעובש, חלודה, שמנים, הסרה של צבעים ודבקים במיוחד אם המבנה עבר לא מכבר שיפוץ או זה עתה אוכלס וכן ביכולתו גם לנטרל ריחות רעים שקשה מאוד להיפטר מהם בדרך אחרת.
יש לזכור שלכלוך קשה ובמיוחד עובש עשוי לעורר תגובות אלרגיות קשות ומכאן החשיבות הבריאותית גם שיש לניקוי מקצועי מוצלח.
בניגוד לסברה הרווחת, כיום קיימים חומרי ניקוי מקצועיים הכוללים רכיבים ידידותיים יותר לסביבה כך שאפשר לשמור על סביבה נקייה מבלי בעיה לרבות חומרי ניקוי אקולוגיים.

תנו למומחים לנקות עבורכם


עם זאת, היות ובכל זאת מדובר בחומרי ניקוי מקצועיים הדורשים מיומנות מומלץ להשאיר את הניקוי בידיהם של המומחים בעלי הידע הנדרש להתאמה בין סוג התשתית לחומר וליישום אפקטיבי שלו. קיימת גם חשיבות רבה לאופן בו מנקים את המשטח כאשר יש חומרי ניקוי שניתן לנקות עמם על משטח יבש בלבד בעוד אחרים על משטח לח וכן לתהליך עצמו – דילול התרכובת במים, זמן המתנה לתסיסת הנוזל על המשטח או ייבוש וטיפול בתשתית לאחר שבוצע הניקוי. אפילו שמדובר בחומרים יותר ידידותיים לסביבה מכפי שהיו, הרי שנדרשים אמצעי ביטחון כמו לבישת כפפות, משקפי מגן ולנקוט אמצעי זהירות כפי שמצוינים על גבי המוצר.
לא רק השימוש חשוב להצלחה אלא גם השמירה על המוצר עצמו והאחסון שלו במקום בטוח ובתנאים המומלצים לשמירה על הפורמולה כך שהיא תהיה אפקטיבית בעת הניקוי עצמו וחברת תחזוקת מבנים המבצעת גם ניקיונות במבנים יודעת כיצד לבחור את חומרי הניקוי המקצועיים ולשמור עליהם בדרך הטובה ביותר. כמו כן, לחברה זו יש את האמצעים להעצמת הניקוי ממברשות קרצוף מיוחדות ועד מכונות שטיפה בלחץ לביצוע הניקיון במהירות וביעילות.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

נוסף לאחרונה

Call Now Button דילוג לתוכן