אחזקת מבנים עם התחשבות בקהל דתיים

צרו איתנו קשר

תוכן עניינים

ודאו שיש מעליות שבת

דרך אחת חשובה ביותר על מנת לוודא שאחזקת המבנה מתחשבת גם בקהל הדתי היא לוודא שיש מעליות שבת. הקהל הדתי לא יכול להשתמש במעליות סטנדרטיות במהלך יום השבת מפני שזה מחלל את השבת. למזלנו, הפתרון פשוט וניתן להשתמש במעליות שבת שיורדות ועולות באופן אוטומטי ובכך מאפשרת לדתיים ושומרי שבת לעלות ולרדת במעלית לפי הצורך שלהם. במידה ויש יותר ממעליות אחת תוכלו להחליט אילו מעליות יהיו מעליות שבת ואילו מעליות יהיו מעליות שפועלות בצורה רגילה. תוכלו גם לבחור שכל המעליות הן מעליות שבת 

אל תשכחו את המזוזות

קביעת מזוזות בבית היא מנהג שכמובן הקהל הדתי שומר, אבל לא רק הוא. למעשה כיום בישראל הרוב המוחלט של הבתים נוהג לקבוע מזוזות הן בכניסה לבית והן בתוך חדרי הבית. אם אתם רוצים לגרום לקהל הדתי בבניין שלכם להרגיש יותר בנוח שהוא בחר בחברה הנכונה תמיד תוכלו להזמין שירות של בדיקת מזוזות בעצמכם. יש אנשים שיעשו זאת בחינם, אבל גם אם לא צריך לעשות את הבדיקה רק פעמיים כל שבע שנים. אם גיליתם שיש לכם מזוזה לא כשרה והבניין שלכם מעוצב בעיצוב יותר מודרני יכול להיות שכדאי לכם לרכוש מזוזות יותר מודרניות, לדוגמה באתר SURI שמאפשר רכישה של מזוזות לבית בעיצוב מודרני ומיוחד.

יש מטבחון לעובדים? ודאו שהוא כשר

דרך נוספת שבה אתם יכולים לוודא שהבניין שלכם מתחשב ברגשות הקהל הדתי הוא בדיקה של המטבחון שלכם (במידה ויש לכם בתוך הבניין). אם כן כדאי לוודא שהמטבחון עצמו הוא כשר. הדרך הטובה ביותר היא לשים כיורים מחולקים לבשרי וחלבי, כלומר לוודא שכל הכלים כשרים והכי חשוב הוא ליידע את הצוות בנושא. לגבי פסח רוב הבניינים לא שומרים סט סכו"ם נפרד אז הרבה בוחרים בכלים חד פעמיים ומבקשים מהצוות לא להביא דברים שלא כשרים לפסח.

דלתות כניסה לא חשמליות

בשבת דתיים לא משתמשים בחשמל, ולכן חשוב לוודא שהם יוכלו לצאת ולהיכנס לבניין. הבעיה היא בבניינים שיש בהם קודנים שלא מאפשרים כניסה לבניין מבלי להפעיל חשמל. הדרך הנפוצה ביותר כיום להתמודד עם זה היא להשאיר את דלת הבניין פתוחה במהלך שבת על מנת שלא תהיה בעיה. זה כמובן דבר שצריך לוודא עם שאר הדיירים ולא רק עם הדיירים הדתיים כדי יהיו דיירים שיכולים להרגיש לא בטוחים מפני פורצים בעת שבת.

השקו את הגינה לפני כניסה שבת ועם צאתה

יש שתי דרכים שבהם אתם יכולים להתמודד עם השקייה של הצמחייה והגינה בשבת. אין אפשרות לכבות או להדליק במהלך שבת, אז פתרון אחד אפשרי הוא לוודא שאתם משקים בכל מהלך השבת. כיום עם טפטפות לא אמורה להיות בעיה גדולה, אבל זה לא תמיד הכי חסכוני במים ולא תמיד כל הצמחים דורשים את זה. אפשרות שנייה היא להשקות את הגינה לפני כניסת שבת ולאחר מכן להשקות אותה שוב במוצאי שבת. הכל תלוי בצמחים שלכם והצורך שלהם.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

נוסף לאחרונה

Call Now Button דילוג לתוכן